Gjest Gjest_kamilla_* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 har kjøpt ny tv til gutten vår, flatskjerm united som var på tilbud på ICA MAXI. når filmer spilles høres bare bakrundts lyden, musikk og sånn , men stemmene er borte.det er slik på alle filmene. men sønnen min har kanskje trøkt på fjernkontrollen og stilt bort noe? noen ide??
Gjest Gjest_pjusken_* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Det er mest sansynelig at det er en kabel som er løs.. Sjekk hdmi eller scart kontakten, at den er skikkelig i... Har det vært sånn siden dere kjøpte den?
feuerstein Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ville gjettet på en språkinnstilling, dvd-filmer leveres som regel med ørten språk, kanskje er spilleren stilt inn på noe rart der.
Gjest ts Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Det er mest sansynelig at det er en kabel som er løs.. Sjekk hdmi eller scart kontakten, at den er skikkelig i... Har det vært sånn siden dere kjøpte den? trur jeg har sjekket alle ledninger, det er bare ei ledning som går fra tvèn å til stikk kontakten. den har innebygd dvd spiller.det er ikke scart kontakt å mente jeg sjekket godt den andre ledningen. nei den har ikke vært slik tidligere
Gjest ts Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ville gjettet på en språkinnstilling, dvd-filmer leveres som regel med ørten språk, kanskje er spilleren stilt inn på noe rart der. har prøvd dette også....skjønner ikkno jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå