Gjest dårlig venninne Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei, jeg er en jente på 21 år som har et problem med hvordan jeg skal forholde meg til en "venninne". her er saken: vi ble kjent gjennom kjærestene våre, og var som"erteris" i ca et års tid. det begynte for 1 år siden, da hennes barndomsvenninne flyttet tilbake til nabolaget, en hun jeg tror savnet. hun begynte å avlyse oftere, og oftere. hun skyldte på skolen, og at hun var hjemmekjær, noe jeg godtok selv om jeg egentlig skjønte det ikke stemt. når vi fikk besøk av hun og samboeren leverte hun han, og kjørte, flere ganger uten en gang å hilse! hun og en annen god venninne av oss møttes ofte uten å be meg, og ofte istede for å feste sammen med oss. til slutt tok jeg opp at jeg syntes hun hadde oppført seg dårlig og at det såret meg, i håp om at vi skulle klarne lufta mellom oss, og gå videre i og med at samboerene våres er "bestevenner". hun sa at hun syntes ikke vi "klikket" like bra som før, og at jeg ikke måtte bli sur BARE fordi hun avslo når jeg spurte om vi kunne finne på noe. etter dette klarer jeg nesten ikke å møte henne, og jeg er så utrolig skuffet over oppførselen hennes. samtidig er det sårt å vite at hun sitter med barndomsvenninnen (som jeg føler jeg bare erstattet for en periode) mens jeg sitter "helt alene" og har mistet min beste venninne. det er også vanskelig fordi hun er svigerinnen til vår andre "nære" venninne som jeg også har mistet mye av kontakten med etter hendelsen. hva skal jeg gjøre? hvordan skal jeg få saken ut av verden? jeg tenker veldig mye på hvordan jeg evt. skal snakke med henne eller hva jeg skal gjøre og det tar for mye energi ut av meg. noen som har noen tanker om saken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå