TiaMaria86 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg må si at jeg er en ivrig tilhenger av finn.no, jeg har kjøpt MYE der, også solgt veldig mye, og vært godt fornøyd med disse kjøpene! I forrige uke fant ei venninne av meg en en bil hun ville se på, men hun ville ikke dra alene pga manglende kunnskap som hun sa det, så jeg sa meg villig til å ta med min sambo og bli med. Hun avtalte tid og sted med selger, og alt virket i skjønneste orden, helt til vi etter 6 timers kjøring kom frem til stedet og oppdaget at den såkalte oppgitte adressen ikke eksisterte i det hele tatt, naboene i rekkehusene rundt hadde aldri hørt om personen, eller sett bilen der heller. Innen vi kom hjem var annonsen fjernet og med den alle spor, vi hadde en utskrift av annonsen, og i dag sendte min venninne en klage på vedkommende til Finn.no. Hva hadde dere gjort i denne situasjonen? Hva kan egentlig gjøres med slikt?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Herregud, hva folk gidder å gjøre.. Godt dere har sagt i fra til finn - og at dere hadde tatt utskrift av annonsen. Selv har jeg aldri blitt lurt, men det meste av det jeg har handlet eller solgt har jeg møtt folk ansikt til ansikt for å gjøre byttehandelen.
TiaMaria86 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Herregud, hva folk gidder å gjøre.. Godt dere har sagt i fra til finn - og at dere hadde tatt utskrift av annonsen. Selv har jeg aldri blitt lurt, men det meste av det jeg har handlet eller solgt har jeg møtt folk ansikt til ansikt for å gjøre byttehandelen. Ja, slik er det med meg også, ansikt til ansikt eller den paypal saken finn.no har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå