Gå til innhold

Ting og tang

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Jeg har bodd sammen med min kjære i 1 år nå. Han har mye ting og tang(duker, gardiner,pyntegjenstander osv), men han har bodd sammen med 2 damer før i dette huset og jeg vet at noe av tingene(vet ikke HVA) er deres...og det plager meg..jeg er kanskje litt barnslig, men jeg synes det er litt ekkelt om han tenker på DEM om jeg pynter med deres gardiner osv...sikkert teit av meg hehe...

men hva hadde dere tenkt?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du tillegger mannen tanker han ikke har. Jeg har enda ikke opplevd at en mann (kjæreste, bror, venner osv) bryr seg om hvem som har kjøpt duken eller lysestaken ;)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Jeg tror du tillegger mannen tanker han ikke har. Jeg har enda ikke opplevd at en mann (kjæreste, bror, venner osv) bryr seg om hvem som har kjøpt duken eller lysestaken ;)

Hehe, du har kanskje rett:P jeg føler bare litt sånn"åååh tro om jeg skal henge opp disse gardinene på soverommet, det er jo hu som har kjøpt dem"

også har hu ordna(sambo sa det var henne)har ordna masse fine blomster i keramikk-krukker, ser ut som de er ganske dyre og jeg synes de er fine...litt teit å sette bort kanskje?:P

Skrevet

Sånt gir jeg da blanke i. Jeg bruker en ryggpute i sofaen som en eks av han har sydd. Den er egentlig veldig god. Kokeboken som er i jevnlig bruk har påskriften "til min kjære, Love you!". Det er en annen eks. Jeg synes det er litt søtt, men så er jeg 100% trygg på at de forholdene er helt over også.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Sånt gir jeg da blanke i. Jeg bruker en ryggpute i sofaen som en eks av han har sydd. Den er egentlig veldig god. Kokeboken som er i jevnlig bruk har påskriften "til min kjære, Love you!". Det er en annen eks. Jeg synes det er litt søtt, men så er jeg 100% trygg på at de forholdene er helt over også.

okei, da burde kanskje jeg også gi blanke i det...han er jo sammen med MEG :)

Skrevet

Nettopp. :)

Og hvis det plager deg likevel, så bytter du det bare ut. Det gamle passer fint på loppemarked. Sjansen er stor for at han ikke legger merke til nye gardiner likevel. ;)

Skrevet
Jeg har bodd sammen med min kjære i 1 år nå. Han har mye ting og tang(duker, gardiner,pyntegjenstander osv), men han har bodd sammen med 2 damer før i dette huset og jeg vet at noe av tingene(vet ikke HVA) er deres...og det plager meg..jeg er kanskje litt barnslig, men jeg synes det er litt ekkelt om han tenker på DEM om jeg pynter med deres gardiner osv...sikkert teit av meg hehe...

men hva hadde dere tenkt?:)

Jeg tror du tar på vei for ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...