Gjest Pipp Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har skikkelig dårlig koll på når jeg har mensen osv. men jeg husket at EL var 15 sept. for da var det fullmåne, (opphengt i månen) jeg droppet pillene for 1 mnd siden ca. jeg hadde mens etter jeg sluttet på dem.. (sluttet ikke med vilje men var fri for resept) Nå tyder det meste på at jeg er gravid.. men vil ikke ha for stort håp her.. *ømme bryster og brystvorter (noe skikkelig også) *humør svingninger *skikkelige mens murringer (verre en ved mens) *mensen skulle vært her :s mensen er ikke helt etter klokka men ganske så.. Jeg har tatt 2 aborter, og har bestemt meg for at det kommer jeg aldri til og finne på igjen altså.. Vet ikke hvor jeg skal med dette, jeg er ikke helt klar for ett barn men jeg tar ikke abort igjen. Det blir vel en test etter jobb..
pleiepike Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har skikkelig dårlig koll på når jeg har mensen osv. men jeg husket at EL var 15 sept. for da var det fullmåne, (opphengt i månen) jeg droppet pillene for 1 mnd siden ca. jeg hadde mens etter jeg sluttet på dem.. (sluttet ikke med vilje men var fri for resept) Nå tyder det meste på at jeg er gravid.. men vil ikke ha for stort håp her.. *ømme bryster og brystvorter (noe skikkelig også) *humør svingninger *skikkelige mens murringer (verre en ved mens) *mensen skulle vært her :s mensen er ikke helt etter klokka men ganske så.. Jeg har tatt 2 aborter, og har bestemt meg for at det kommer jeg aldri til og finne på igjen altså.. Vet ikke hvor jeg skal med dette, jeg er ikke helt klar for ett barn men jeg tar ikke abort igjen. Det blir vel en test etter jobb.. Hvia du hadde rundt EL er jo at mulig......
Strix Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Bare en liten avsporing! Hvorfor bruker du ikke prevensjon dersom du ikke øsnker å bli gravid og allerede har tatt 2 aborter og ikke ønsker en ny??
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Og hvorfor spørre på et forum for prøvere og UFRIVILLIG barnløse når vi har et forum for gravide her inne???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå