Gå til innhold

Grunner til å ha et skjult telefonnummer for kjæreste/samboer/kone

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tyren_*
Skrevet

Uff, dette stinker det litt av altså. Det kan jo han en naturlig forklaring, men jeg hadde ikke gitt meg. Jeg hadde forlangt å få gå gjennom det sim-kortet med ham, hvis han da ikke har "glemt" koden. Rart at han plutselig er blitt så glemsk på 14 dager... Iallefall hadde jeg ikke gitt ham kortet tilbake før saken er oppklart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet
:klem: til TS, håper det ordner seg og er en god forklaring på det.
Skrevet

Ikke bra. Dersom han føler for å lyve om kortet ligger det jo sannsynligvis mer bak en at han har det i reserve. Håper han velger å være ærlig og at det igrunn bare er en fillesak. Lykke til!

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg sa jo at han sansynligvis har ei elskerinne. Har erfaringmed det der så dettte er mistenktsomt. Er jo flere med den erfaringa ser jeg. Han har sikkert en annen tlf også.

Gjest Gjest_fiesta_*
Skrevet

Spør han rett ut når du møter han om han har en elskerinne,og si at du har hatt det vondt og begynt å tvile på han etter at du fant kortet.

Ver helt direkte!

Vis han nekter,men ikke vil vise hva simkortet er brukt til,har dere et stort problem.

Skrevet

har du prøvd å sette sim kortet i en mobil da?

Er ikke alle som bruker pin koder lenger.. er jo mulig du får det frem...

Lykke til med praten... Håper fortsatt at det skal være en logisk forklaring på det hele :)

Skrevet

Håper du kommer med en oppdatering TS, når han kommer hjem. Jeg er litt nysgjerrig :) Min eks hadde også et ekstra simkort som han brukte flittig. Til hva fikk jeg aldri vite. Kanskje det finnes en naturlig forklaring. Kanskje min eks også hadde det, men da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kom med den. Jaja, vi er ikke sammen lenger nå, men jeg lurer jo fortsatt litt på hva det var....

Skrevet

Hvis han har glemt koden på 14 dager kan det tyde på at han lyver? Men det trenger ikke nødvendigvis være så alvorlig...

Men hvis du mistenker at han lyver kan du kanskje ta i bruk den fullmakten du hadde liggende? Selvom du ikke har lyst...

Håper på det beste, og krysser fingrene for deg ts! :klemmer:

Skrevet
Vi vil ha svar, vi vil ha svar :spise:

Det var bare så spennende å følge med på.

Hva er det som gjør dette så spennende for deg da?

Synes kommentaren din var upassende. Sitter du og godter deg i andres problemer (reg smiley)? Dette er ikke noen såpeserie heller.

Skrevet

Jeg pleier jo si at folk er med når det er noe dritt, når noen er lykkelig og har det bra er det ikke interessant lesestoff.

Jeg syns det er trist at forhold, som har vart en årrekke og som inkluderer barn, man tror man har noe solid og vakkert sammen tukles til på denne måten. Jeg unner ingen å oppleve utroskap, og håper aldri jeg får oppleve det.

Det må gjøre utrolig vondt å gå med denne tvilen, samt å oppdage et sånt svik, noe dette tyder på! Jeg håper vi tar feil.

:klem1:

Gjest gjestifus
Skrevet

I og med at det ikke virker som om ham engang visste at simkortet var borte, tror jeg ikke han har en annen dame. Da ville han vel merket det?

Jeg tror ikke du har noe å frykte, jeg.

Skrevet

Jeg også stusset på det, at han ikke viste at kortet var borte? Kanskje det ikke er så veldig spennende da? Kanskje han er dealer? Driver med salg av nakotika? Da vil han ikke ha fam involvert, og må ha hemmelig tlf nr?

Han må ikke nødvendigvis være utro, mange andre grunner også

Skrevet
I og med at det ikke virker som om ham engang visste at simkortet var borte, tror jeg ikke han har en annen dame. Da ville han vel merket det?

Jeg tror ikke du har noe å frykte, jeg.

Han savnet vel ikke kortet fordi han ikke kunne bruke det der han er, kanskje han bare bruker simkortet når han er hjemme.

Skrevet
Hva er det som gjør dette så spennende for deg da?

Synes kommentaren din var upassende. Sitter du og godter deg i andres problemer (reg smiley)? Dette er ikke noen såpeserie heller.

Denne er jeg så veldig enig i. Kjenner jeg blir litt småkvalm av og til...

Skrevet

Huff, dette kan ikke være lett for deg.... :( Har du noen du kan prate med om dette?

-misa

Skrevet

Dere reagerer på at hun er spent på den videre historien, jeg må jo selv si at jeg også er spent, ellers hadde jeg ikke giddet å følge denne tråden. Jeg er da ikke skadefro selvom, ønsker ts det beste, og at hun finner ut av det

Skrevet

Huff ja, dette er ikke se og hør, dette er en person det er snakk om. Ikke missforstå, selfølgelig et det personer se og hør omtaler, men dem er et sladreblad(syns ikke sånne blader er ok heller da :nei: )

Uansett, ønsker TS alt godt og jeg håper hun kommer til bunns i saken. Og at hun har det godt med det. Uansett hva som måtte skje.

Men jeg tror virkelig at de som var så nyskjerrige er det pga at de fikk en medfølelse for hennes situasjon, ikke at dem er skadefro. Mulig jeg er naiv, men jeg tenker det beste om folk :)

Skrevet
Dere reagerer på at hun er spent på den videre historien, jeg må jo selv si at jeg også er spent, ellers hadde jeg ikke giddet å følge denne tråden. Jeg er da ikke skadefro selvom, ønsker ts det beste, og at hun finner ut av det

Du kom meg i forkjøpet, mitt poeng eksakt. man blir liksom engasjert, man håper på det beste selfølgelig :)

Skrevet
Du kom meg i forkjøpet, mitt poeng eksakt. man blir liksom engasjert, man håper på det beste selfølgelig :)

Joda, men jeg reagerer på måten det uttrykkes på.

F.eks gir :spise: et noe annet inntrykk enn :klemmer:

Den smileyen stemmer ikke helt med medfølelse og deltagelse i min verden.

Skrevet
Joda, men jeg reagerer på måten det uttrykkes på.

F.eks gir :spise: et noe annet inntrykk enn :klemmer:

Den smileyen stemmer ikke helt med medfølelse og deltagelse i min verden.

hehehe, enig i det :) Ofte kommer sånne ting litt feil ut i forum. Når man liksom ikke snakker direkte med noen ser man ikke ansikts inntrykk etc noe som vi bruker så mye i det daglige. Da missforstås ting. Og FORHÅPENTLIGVIS er det en missforståelse, kan ikke forstå at noen her inne vil noen noe fælt.

Dette er et sensitivt tema og dere som tror at TS blir harsellert med har full respekt for å støtte henne.

håper du har det bra TS :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...