Gå til innhold

Grunner til å ha et skjult telefonnummer for kjæreste/samboer/kone

Anbefalte innlegg

Skrevet
Joda, men jeg reagerer på måten det uttrykkes på.

F.eks gir :spise: et noe annet inntrykk enn :klemmer:

Den smileyen stemmer ikke helt med medfølelse og deltagelse i min verden.

Jeg så ikke den kommentaren før nå, og er 100% enig med Nabodama. :nei:

-misa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det som gjør dette så spennende for deg da?

Synes kommentaren din var upassende. Sitter du og godter deg i andres problemer (reg smiley)? Dette er ikke noen såpeserie heller.

Beklager det var ikke mening, tenkte ikke da jeg skrev.. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan det gikk.

Ja, jeg synes det er spennende, for vi vet ikke hvorfor han har det ukjent nummer og jeg vil gjerne vite.

Var ikke ment som usymtatisk eller noe. Og nei, jeg sitter ikke å godter meg. Aldri gjort, skal aldri gjøre, det er ikke meg.

:klem:

Skrevet
Beklager det var ikke mening, tenkte ikke da jeg skrev.. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan det gikk.

Ja, jeg synes det er spennende, for vi vet ikke hvorfor han har det ukjent nummer og jeg vil gjerne vite.

Var ikke ment som usymtatisk eller noe. Og nei, jeg sitter ikke å godter meg. Aldri gjort, skal aldri gjøre, det er ikke meg.

:klem:

Ok, da fant vi ut av det. Men vær litt obs på bruken av smileys:)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jeg har fått mye ny informasjon om sim-kortet det siste døgnet, og selv om det ikke var så ille som det kunne vært, var det heller ikke så uskyldig som jeg håpet på.

Det var snakk om heavy sms-flørting, og det har han drevet på med de siste 5 årene, men det har ikke utviklet seg til fysisk utroskap ennå. Det tror jeg han på!

Men det har også kommet fram et par andre, tilsynelatende mer alvorlige, ting som jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal forholde meg til. Jeg må bare høre hans forklaring før jeg kan avgjøre om jeg kan leve med det eller ikke.

Skuffelsen er stor nå, jeg stolte på han som jeg har delt halvparten av livet mitt med, men det viser seg at det er umulig å kjenne noen til bunns. Alle har en egen evne til å overraske, og dessverre er ikke alle overraskelsene positive.

Hva som skjer framover kan jeg ikke si helt sikkert, men vi har en utleieleilighet som blir tom om et par uker, og jeg har bestemt meg for ikke å avertere den ledig før jeg er 100% sikker på hva jeg vil. Jeg var på nippet til å flytte ut i går kveld, men jeg bestemte meg til slutt for å vente til han kom hjem.

Jeg kommer ikke til å komme med flere oppdateringer i denne tråden, men jeg vil bare takke for all sympati og støtte jeg har fått fra dere alle. :)

:blomst:

Skrevet

Synes det var kjempetrist å høre hvordan det hadde utviklet seg. Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til - uansett hva du bestemmer deg for å gjøre videre!

-misa

Gjest Gjest_Ina_*
Skrevet

Faen :nei: Oppgitt. Jeg tenkte gjennom hele tråden at han sikkert fortjente all den tilliten han fikk, og hadde håp på at det ikke skulle gå slik

Skrevet

Veldig trist å høre. Håpet selvsagt at det var et reservesimkort el.l.

Uansett hva du bestemmer deg for, så blir det nok bedre når dere har fått snakket skikkelig igjennom det som har skjedd, og hva det betyr for dere begge. Slik at du kan finne ut hva du skal gjøre med livet ditt videre, uten å gå rundt å lure og være usikker på hva som skjer.

Gjest Betty89
Skrevet

Så leit :( !

Nå kommer jeg til å tro slik om min kjæreste også om jeg skulle finne et annen sim kort :|

Harregud for en IDIOT, håper alt ordner seg for DEG:) :klemmer:

Skrevet
Sønnen fant et sim-kort på gulvet i stuen forrige uke, det var fra en annen leverandør enn vi vanligvis bruker, og jeg kontaktet leverandøren for å finne ut av hvem kortet tilhørte så jeg kunne levere det tilbake.

Det tok noen dager før jeg fikk svar, men i dag tidlig kom svaret: kortet tilhører mannen min, han har hatt det i mange år, og det var sist i bruk for to uker siden.

Nå skjønner jeg ingenting, og jeg er ærlig talt veldig såret og lei meg. Jeg kan ikke se en eneste grunn som forklarer hvorfor han har behov for to mobilnummere, og hvorfor han har holdt et telefonnummer skjult for meg i flere år!

Nå spør jeg dere om det kan finnes noen logisk grunn til å skjule et telefonnummer, som jeg ikke ser nå fordi jeg er for sjokkert og lei meg?

Må bare si at jeg hadde en ekstra telefon md ekstra abb. for endel år siden. Kjøpte den fordi det var så billig og den skulle være en backup for min egen telefon (jeg hadde support-vakt og hadde i tillegg en vakt-telefon), men det var først og fremst fordi den var billig og..tja, vet ikke? Hadde ikke egentlig behov for en ekstra menmen. Brukte den aldri.

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet
Takk til dere som har svart meg på en ordentlig måte!

Jeg har satt det inn i telefonen, men det er pin på det.

Det kan være et ekstra-kort, som Gir foreslår.

Det er ikke jobbtelefon, han kan ikke bruke mobil i forbindelse med jobben sin.

Har har aldri gått rundt med to mobiler, og så fremt han ikke har gjemt en mobil også, han må bytte sim-kort i mobilen sin for å bruke det.

Hemmelig agent... takk for forslaget, men noe gjør at jeg tviler på det. :)

Hvilken adresse har han bestilt nytt kort til, skal tro? Ev. ville jeg ha lagt kortet et sted hvor han finner det og hatt det litt "moro" med ham en stund. Det fortjener han etter å ha holdt deg for narr så lenge. Man glemmer ikke å fortelle ektefellen om telefonnumre. Det er jo han som har dummet seg durabelig ut her, ikke du! Kan godt forstå at du er rimelig forvirret og redd for konsekvensene ved å spørre ham hva som foregår. Av og til må man bare ta et valg. Vil du leve i uvisshet for fremtiden og kaste bort flere år på en som holder hemmeligheter for deg. Kanskje du skulle kjøpe deg et "hemmelig" kort som du kan sende sms på og si du har skiftet mobilnummer, så ser du jo hvordan han svarer. Ja, jeg også blir ondskapsfull når noen prøver å lure meg!

Lykke til!

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

-overflødig-

Endret av nobilian
Skrevet

nå fikk jeg veldig vondt av deg.....

først og fremst kan det være et jobbnummer.

men det er jo rart å ikke gi deg jobbnummeret..? det er uansett enkelt å sjekke, for da ville simkortet vært registrert på hans arbeidssted med hans navn som ansvarlig/adressen på nummeret skal da være arbeidsstedet. i dag skatter man jo av mobiler man har med seg hjem, og de færreste vil det.

selv ville jeg også sagt i fra til familiemedlemmer dersom jeg hadde mistet simkortet til jobbmobil, fått hjelp til å lete e.l.

men jeg må innrømme at det første jeg selv ville tenkt hadde vært at det var en person på si.

det er umulig å vite, men jeg forstår at du blir mistenksom og sjokkert. uansett må du snakke med ham.......

Gjest gjesten over
Skrevet

det lønner seg visst å lese hele tråden ja.....

:( håper det ordner seg for deg til slutt!

Gjest Gjest_sofia_*
Skrevet

Ikke for å strø mer salt i såret TS men jeg tviler på at det her kun er snakk om SMS flørting... Han har drevet på i 5 ÅR og har hatt mange muligheter på sine reiser til å treffe "førtene" sine. VELDIG få innrømmer utroskap før de blir fersket....

Nå kjenner ikke jeg hele historien men synest du skal være litt skeptisk til det han innrømmer. Som regel er det mer enn det..... (klok av skade...)

Ser at du ikke kommer til å oppdatere tråden mer men det hadde vært hyggelig å hørt etter en stund hvordan det har gått med deg/dere.

Ønsker deg uansett alt godt og lykke til !!

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Hmmm...dette gikk visst litt fort....flørtene skal det selvfølgelig stå...ikke førtene !! (For de som ikke skjønte det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...