Gå til innhold

Brnebursdag

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

vet ikkje helt hvor jeg skal poste denne..

men det jeg lurer på er, inviterer dere hele avdelingen i barnehagen eller den aldersgruppen barnet er i eller bare alle guttene/jentene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hele avdelingen. Pleier å invitere de som er omtrent på samme aldersgruppe, og gjerne alle av samme kjønn.

Skrevet

Da jenta mi skulle feire 3års dagen gikk hun i en bhg med 4 avdelinger. De delte uteplass og hun var veldig god venn med noen barn fra de andre avdelingene også..

Så vi ba de hun lekte med, gutter og jenter mellom 2 og 6 år... Var vel ca 12 stk til sammen..

Men vi ba alle 3år gamle jentene på avdelingen hennes, da det bare var 3 stk..

Skrevet

ingen flere som kan fortelle hvordan de gjør det?

hun har heldigvis ingen venner fra de andre avdelingene,,,hehe så trenger ikke tenke på det:P

Skrevet

Det spørs jo hvor god plass du har og slikt.

Men jeg ville bedt hele avdelingen, eller alle av samme kjønn om det er mange barn på avdelingen.

Rett og slett for å unngå at det alltid er et barn som aldri blir invitert til noen.. en som gjerne ikke er bestevenn med noen, men som leker med alle, og dermed ikke faller under "bare de 10 beste vennene" til noen av de andre barna.

Skrevet

jeg har ei venninne av meg som gjorde det veldig lurt.. hun ba alle barna på avdelingen til sønnen sin. La feiringen til en tirsdag etter middag fra 17 - 19..

Tror ca halv parten av barna kunne komme...

slik slapp hun og sønnen å velge ut hvem som kunne komme og ikke...

Men er jo litt kjipt hvis man tror at det ikke passer for alle, og så gjør det det..... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...