Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har søkt på en stilling som husøkonom på et hotel, og jeg har såååå lyst på denne jobben :-)

Jeg har en venn som er ivrig til å ringe rundt å spørre og grave, og nå ha han klart å finne seg en meget bra jobb nettopp p.g.a. at han er så pågående (i positiv forstand).

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å få en "fot innenfor", jeg føler at jeg ikke kan sitte å vente på svar fra hotellet, da det sikkert er mange søkere til stillingen. Nå tenker kanksje mange at jeg burde stole på min kompetanse, og det gjør jeg forsåvitt, men jeg vet at det er mange som har like bra, og bedre.

Hvilke råd vil dere gi meg i denne situasjonen? Skal jeg vente? Kan jeg ta en telefon og "spørre om noe"? Andre sjakk-trekk som kan være lurt?

Veldig takknemlig for alle råd :-)

Skrevet

Alltid lurt å møte opp personlig med søknaden. Da får de dannet seg et bilde av deg. Men ring dem og spør litt rundt selve jobben. OM det er mane internesøkere. og fortell litt om din erfaring fra før og spør om du har den bakgrunnen de er ute etter. Lykke til. du har alt å vinne på å selge deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...