Gjest Gjest_betty_* Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hva om man i en alder av over 40, finner ut at man er blitt forbyttet p.g.a. rot i systemet på en lokal fødestue?
Mamma1 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg hadde villet funnet mine biologiske foreldre, og evt annen familie.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Me too. Skulle gjerne byttet ut deler av familien min uansett Neida, man kan aldri få for mye familie, så jeg ville funnet dem...
Gjest Gjest_lilly_* Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Evt.saksøkt også. Er det ikke foreldelsestid på saker? Hvis vedkommende er over 40 nå, er det ikke forsent å gå til sak da? Vet ikke om jeg ville gjort noe som helst. Tenk på alt oppstyret, og den andre som er forbyttet og familien der som ikke aner noe som helst. Starter man noe sånn, så er det ikke bare et "hyggelig treff", det kommer til å bli forandringer ang. arv bl.annet og en masse ukjente folk som man plutselig skal forholde seg til. Og som sagt, for den andre som ikke vet,- kanskje helt ufrivillig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå