Gå til innhold

hva heter melodien?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

det er en kul melodi. tror ikke det er noen sang til. den er trendy nå om dagen tror jeg, men vet ikke om den er gammel eller ny. har kun hørt den bli spilt på onkel donald i oslo, og de spiller kun hits, så den må da hvertfall være kjent. den er litt sånn rask og spensig. noen som skjønner hva jeg snakker om??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må si mere. Det der passer på tusen låter.

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet
Du må si mere. Det der passer på tusen låter.

vet ikke hva jeg kan si, jeg husker ikke melodien akkurat nå. den er hvertfall veldig munter, samme type stemning som sex og singelliv melodien kanskje. men ikke jazz. det er kanskje noen som spiller på en xylofon (sånn langt brett med skiver til å slå på med en stav). det er mange instrumenter hele tiden.

Skrevet

Er der tekst? engelsk, norsk..etc. ? kan det kalles hip hop. r'nb, pop? mann eller dame som som synger hvis det er noen som synger da?

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet
Er der tekst? engelsk, norsk..etc. ? kan det kalles hip hop. r'nb, pop? mann eller dame som som synger hvis det er noen som synger da?

nei, er ganske sikker på at det ikke er noen som synger. altså ingen tekst. hvis jeg må velge en sjanger, så.. hmm.. hvertfall ikke hip hop eller r'nb. kanskje noe pop aktig.. kunne kanskje hørtes litt ut som film intro musikk. til en glad film.

Skrevet

Hmm, ikke så mye å gå på her. Hvis noe plutselig dukker opp skal jeg si fra. Lykke til :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...