Gå til innhold

Noen som har blitt gjenforent med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt så ble det brudd mellom meg og eksen for et drøyt år siden. Det var ingen dramatikk bak det hele, men det nyttet ikke å redde det som var igjen. Vi har to felles barn under skolealder.

Nå har vi fått hverandre på avstand, ingen av oss har datet i mellomtiden eller blitt forelsket i andre. Hele tiden har jeg hatt i bakhodet at jeg vil at vi skal være sammen fordi vi har barn sammen, men det må selvfølgelig være noe mer enn det. De gode gamle følelsene må vekkes til live igjen, vi trenger enda en runde med rådgivning og vi må fokusere litt anderledes i forhold til hva vi gjorde forrige gang. Det er mye om og men. ;) Ingen av oss er helt der ennå, men vi er åpne for det.

Ingen kan forutse om dette vil funke eller ikke, men jeg lurer da på om det er andre som har klart å finne tilbake til hverandre igjen, og som har barn sammen? Noen råd på veien? Hvordan hindre å falle tilbake i gamle mønstre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.............

Endret av Bekkis
Skrevet

Jeg har barn med eksen, og vi ble gjennforent, for så lenge....

Han flyttet ut, og flyttet inn igjen ca e halvt år senere. halvannet år etter var brudd en realitet.

Kan sikkert funke for noen, men jeg tenker at man får prøve å huske på hvorfor det ble slutt

Gjest Gjest_ensom_*
Skrevet

jeg og min samboer gjennom 12 år er gjenforent for 3 gang, vi har 2 felles barn som går på barneskolen. nå gleder vi oss til å flytte inn i nyinnkjøpt hus. håper det går bra denne gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...