Gå til innhold

nå begynner jeg å få nerver!:)

litagoo

Anbefalte innlegg

Spennende å lese om dere som nettopp har operert! Det er nå nesten 2 uker til jeg skal operere på Colusseum..

Har vært veldig fint å lese her inne de siste dagene, har fått så mange svar på ting jeg lurte på, og blitt klok på ting jeg ikke visste:)

etter mye tenking fram og tilbakeom hvor mye silikon jeg skal legge inn. så har jeg overbevist meg selv om at jeg må stole på legen min, og ikke venner som får helt panikk og sier det er såååå mye, for de har sett andre før osv.. det er jo veldig forskjellig på utgangspuktet også:)

Fælt å høre om hvor vondt mange av dere har hatt!Takk gud for smertestillende;)

For et lite øyeblikk siden trodde jeg at jeg hadde rotet bort resepten min, og fikk et lite innfall av panikk, men ble veldig glad når jeg fant den.. Det raste mange tanker om mye smerter uten smertestillende et lite øyeblikk.. men jeg hadde sikkert fått en ny resept.:)

Jeg må ta 2 dagen før op., og en på morgenen samme dag av Azitromax. Det var vel noe som skulle hjelpe så jeg ikke får betennelse tror jeg. Og morgenen før op skulle jeg også ta 2 Diclofenac Ratiopharm enterotabl. hva nå enn dette er:P de skulle også taes 3 ganger daglig i 3 til 5 dager etter op.

Er dette noe lignende av hva dere andre måtte ta?

Så spennende Cherie! du skal operere dagen før meg;) da kan vi sammenligne litt her inne i dagene som går etter operasjonen:)

Krysser fingerene for smertene til alle her inne, og håper dere får dere en god natts søvn snart:) :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...