Gjest Naria Skrevet 14. oktober 2008 #21 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det finnes bare en julebrus, og det er Hamar&Lillehammer julebrus! All annen såkalt julebrus er bare eventyrbrus med annen etikett. Helt riktig. Har heldigvis ikke sett den i butikken og har egentlig den regelen at julebrus ikke skal drikkes før 1. desember. Skal prøve mitt beste på å holde på den tradisjonen også i år, selv om selvdisiplin aldri har vært min sterkeste side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valli Skrevet 14. oktober 2008 #22 Del Skrevet 14. oktober 2008 I dag var julebrusen kommet Trodde jeg skulle klare å holde meg, men spleiset på six pack men en venn...Så har drukket 3 stk Hansa Julebrus Gud, det var godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 14. oktober 2008 #23 Del Skrevet 14. oktober 2008 Julebrus er jo vidunderlig godt, men jeg drikker ikke det før november... Men da går det endel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 14. oktober 2008 #24 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg trenger Julebrus. Jeg hater all brus, men ikek julebrus. Desverre har jeg bare sett juksejulebrus i hyllene ennå. Det vil si julebrus som ikke er Hamar og Lillehammer bryggeri, for det er den eneste julebrusen som duger:) Og i dag var julebrusen min kommet i butikken og sambo var veldig snill og kjøpte til meg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #25 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vet noen om en god lettjulebrus? Jeg har tidligere drukket Ringnes sin, men den blir visst ikke produsert i år. Tror også Coca Cola har en, men den smakte iallfall pjuk i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akori Skrevet 17. oktober 2008 #26 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det finnes bare en julebrus, og det er Hamar&Lillehammer julebrus! All annen såkalt julebrus er bare eventyrbrus med annen etikett. Heldigvis har jeg ikke sett julebrus av noe slag i butikkene her ennå. Det er litt tidlig, synes jeg. Helt enig, Hamar&Lillehammer julebrus er den beste! Den har allerede kommet til Kiwi i Rygge, men jeg skal ikke kjøpe den før det nærmer seg slutten av november :gjeiper: må spare litt på spenningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 17. oktober 2008 #27 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det finnes bare en julebrus, og det er Hamar&Lillehammer julebrus! All annen såkalt julebrus er bare eventyrbrus med annen etikett. Heldigvis har jeg ikke sett julebrus av noe slag i butikkene her ennå. Det er litt tidlig, synes jeg. Absolutt helt enig!! :D Og de på glassflaske er mye bedre enn de på plastflaske. Vi har allerde unnet oss noen flasker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
covergrl Skrevet 17. oktober 2008 #28 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vet noen om en god lettjulebrus? Jeg har tidligere drukket Ringnes sin, men den blir visst ikke produsert i år. Tror også Coca Cola har en, men den smakte iallfall pjuk i fjor. blir ikke ringnes lett julebrus solgt i år? den var jo sååå god.. coca-cola sin julebrus smaker pjuk, enten den er med eller uten sukker.. men da vet jeg sannelig ikke om noen desverre, du får bare se deg rundt og prøve deg frem.. jeg har invistert i min første six-pack med hansa julebrus i dag.. namnam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Angel# Skrevet 17. oktober 2008 #29 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det finnes bare en julebrus og det er Dahls. Holder meg alltid til 1.desember men jeg kan ikke si at samboeren min gjør det lett. Han sprekker ALLTID og jeg sitter der med vannflaska og sturer Synes lerum julebrus er den beste, men prøver å holde meg lengst mulig. Helst fram til advent, men samboer er allerede starta. Er hardt på slutten når han sitter og drikker julabrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valli Skrevet 17. oktober 2008 #30 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sitter i dette øyeblikk og nyter en Lerum Julebrus Tidlig, men nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. oktober 2008 #31 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kjøpte en glassflaske med Hamar og Lillehammer bryggeri sin julebrus, som jeg synes er den beste. Nøt den skikkelig!! Selv om det er tidlig, så måtte jeg bare ha ei flaske. Men jeg synes godt de kunne vært billigere.. den er merkbart dyrere enn i fjor.. Men folk kjøper jo uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 18. oktober 2008 #32 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, da var jeg på meny på fredag og der hadde julebrusen kommet på plass allerede. Jeg synes det er alt for tidlig, men så var det dessverre veldig vanskelig og ikke kjøpe den...... Men god var den Jeg elsker julen, men bryr meg ikke om julebrus eller julemarsipan. Legger ikke engang merke til at det har kommet i butikken! Kos deg med brusen du, de som synes den kommer alt for tidlig trenger jo ikke kjøpe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2008 #33 Del Skrevet 18. oktober 2008 For meg finnes det bare en julebrus og det er Dahls julebrus. Som regel kjøper jeg den ikke før i desember. Men i år har jeg bestemt meg for å kjøpe det til andre helga i november. For da får jeg besøk av Skravla og Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. oktober 2008 #34 Del Skrevet 18. oktober 2008 For meg er det Hansa sin julebrus som teller, men skal vente til 1. desember, helst, med å åpne den første glassflaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 18. oktober 2008 #35 Del Skrevet 18. oktober 2008 Åååå nå fikk jeg lyst på julebrus! For meg er det egentlig samme hvilken, bare det er JULEbrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 18. oktober 2008 #36 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vad smakar julebrusen egentligen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #37 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har ikke sett noe julebrus! Lillehammer og Hamar bryggeri sin er den ALLER BESTE!!! :hjerte: Julemarsipan har jeg desverre allerede spist.. klarte ikke la være... HELT enig:) :gjeiper: De osom sier noe annet har ikke smakt den! :gjeiper: Best på glass, men også MYE dyrere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 18. oktober 2008 #38 Del Skrevet 18. oktober 2008 For meg finnes det bare en julebrus og det er Dahls julebrus. Men jeg oppholder meg i utlandet så jeg får neppe drukket julebrus i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2008 #39 Del Skrevet 19. oktober 2008 Men jeg oppholder meg i utlandet så jeg får neppe drukket julebrus i år Stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. oktober 2008 #40 Del Skrevet 19. oktober 2008 Julebrus er farlig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå