BAMBI<3 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, da var jeg på meny på fredag og der hadde julebrusen kommet på plass allerede. Jeg synes det er alt for tidlig, men så var det dessverre veldig vanskelig og ikke kjøpe den...... Men god var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala Skrevet 5. oktober 2008 #2 Del Skrevet 5. oktober 2008 Oi, oi! Jeg har hørt/sett flere steder hvor det har kommet juleeffekter. Synes det er veldig tidlig, men på en annen måte blir jeg helt gira på at julen nærmer seg, selvom det er over 2 mnd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 #3 Del Skrevet 5. oktober 2008 Wee! Endelig :D Mener dem kommer/sendes ut 1oktober. Gjorde ihvertfall det for et par år siden også, så jula kommer ikke tildligere av den grunn fordet om det føles slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. oktober 2008 #4 Del Skrevet 10. oktober 2008 Seriøst? Jeg har ikke sett den enda.. Skal vente med å kjøpe den.. Ellers synes jeg ikke det er noe godt lengre bår jula nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. oktober 2008 #5 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg elsker julebrus Men det blir litt tidlig. Jeg kommer nok til å forsøke å vente med å kjøpe den til godt ut i november, tror jeg. Men jeg kjenner at jeg begynner å glede meg skikkelig til jul nå som effektene kommer i butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valli Skrevet 10. oktober 2008 #6 Del Skrevet 10. oktober 2008 Elsker julebrus Husker den kom på akkurat samme tid som i fjor, men denne gangen skal jeg prøve å holde meg til november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 10. oktober 2008 #7 Del Skrevet 10. oktober 2008 nam nam Lærum er den beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #8 Del Skrevet 11. oktober 2008 Urettferdig. Jeg venter på den fra aass, den har vist kommet ut andre steder, men i drammen har jeg ikke sett den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. oktober 2008 #9 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er en skam at julebrus/julemarsipan osv kommer i butikkene så tidlig. Midt i november hadde vært passende syns jeg. Når det er sagt, så er julebrus den beste brusen jeg vet. For meg finnes det bare EN julebrus, og det er Dahls sin. Mmmmmm! Men jeg forbyr meg selv å drikke julebrus før 1. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2008 #10 Del Skrevet 12. oktober 2008 Enig med Gaby. Jeg så julebrus i går, men det var feil type. Håper "min" julebrus ikke kommer før tidligst november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shani Skrevet 12. oktober 2008 #11 Del Skrevet 12. oktober 2008 Julemarsipan i oktober og påskegodt i februar.. Grøss!! Alt for tidlig etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 12. oktober 2008 #12 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er altfor tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. oktober 2008 #13 Del Skrevet 12. oktober 2008 nam nam Lærum er den beste Det er jeg helt enig med deg i Får ikke skikkelig julefølelse før jeg har den i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #14 Del Skrevet 12. oktober 2008 Urettferdig. Jeg venter på den fra aass, den har vist kommet ut andre steder, men i drammen har jeg ikke sett den enda. Julebrusen fra aass har inntatt hyllene på meny på åssiden!!!!!!!!!!!!!! Kjøpte den i går!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #15 Del Skrevet 13. oktober 2008 Julebrusen fra aass har inntatt hyllene på meny på åssiden!!!!!!!!!!!!!! Kjøpte den i går!!!!!!!!!!!! Jaaaa.. Da må jeg opp på åssiden etterpå. Sambo kommer til å tro jeg er gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 13. oktober 2008 #16 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det finnes bare en julebrus, og det er Hamar&Lillehammer julebrus! All annen såkalt julebrus er bare eventyrbrus med annen etikett. Heldigvis har jeg ikke sett julebrus av noe slag i butikkene her ennå. Det er litt tidlig, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #17 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har lagt ned et absolutt forbud mot julevarer for meg selv før 1. desember. Julebrus, julesjokolade, julepynt, jule-CD'er osv. Ingenting røres før 1. desember. Jeg gjør kun to julerelaterte ting før desember: 1: Starte med julegaver. Noen lager jeg selv, da trenger jeg god tid. De som skal kjøpes er det greit å få spredt litt utover, så slipper jeg å spise havregrøt på julaften. 2: Delta på KGs juleforum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon-flower Skrevet 13. oktober 2008 #18 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har ikke sett noe julebrus! Lillehammer og Hamar bryggeri sin er den ALLER BESTE!!! :hjerte: Julemarsipan har jeg desverre allerede spist.. klarte ikke la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 13. oktober 2008 #19 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg trenger Julebrus. Jeg hater all brus, men ikek julebrus. Desverre har jeg bare sett juksejulebrus i hyllene ennå. Det vil si julebrus som ikke er Hamar og Lillehammer bryggeri, for det er den eneste julebrusen som duger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 14. oktober 2008 #20 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det finnes bare en julebrus og det er Dahls. Holder meg alltid til 1.desember men jeg kan ikke si at samboeren min gjør det lett. Han sprekker ALLTID og jeg sitter der med vannflaska og sturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå