Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Langkosten er gått i stykker og den gamle moppen er utslitt. Tenkte å kjøpe et skikkelig moppesystem, og trenger anbefalinger. Har ikke lyst på slike engangskluter (ala våtservietter/papir) da jeg ser for meg at dette blir veldig uøkonomisk. Og slike mopper som festes med borrelås til kosten.. borrelåsen blir jo alltid utslitt og festet borte. Kanskje finnes det noen gode som festes på en annen måte? Tips??
Octavia Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Bruker Enjo sitt moppesystem og er kjempefornøyd. Er svindyrt og kjøpes kun på "homeparties", men er altså det beste jeg har brukt.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ville valgt ett "borrelås"-system. Mye enklere å jobbe med. Kjøp proffkvalitet som tåler vask. Og ikke sånne mopper med påsydd borrelås og plastikkplate. Og husk, du skal bytte mopp når den er skitten og ikke skylle den og bruke den igjen.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hva med de JIF-mopene man får kjøpt i dagligvarene da, er de noe bra? Er de med ordentlig mopp eller er de bare til engangsklutene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå