Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mp3-spiller fra de dager hvor det ikke var så fancyschmancy, så jeg har ikke videovisning el.l. Jeg har helt sikker CD-en som fulgte med liggende et eller annet sted, men jeg finner den altså ikke. Prøver meg på å laste ned diverse programmer fra nett (nomadworld), men jeg finner ingenting brukanes!

Hva heter programmet jeg skal ha? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finns mange programmer som hjelper deg å holde styr på podcaster og mp3filer.

Men jeg skulle anta at vanlige mp3filer stort sett bare er å dra og slippe i spilleren? Hvis ikke trenger du en driver til manikken.

Men du spør konkret i overskriften om et program for å organisere musikken. Kan virke som om den nyeste utgaven av VLC har noe sånt innebygd. Men du tenker nok på organisatorer som iTunes, og desslike. Der har du uhorvelig mange å velge mellom. Men Media Monkey, Zune og Songbird burde være greie. Du finner dem på www.download.com og www.tucows.com, og sånn.

Skrevet

Det er akkurat det, at drag and drop fungerer ikke plutselig. Når jeg plugger i spilleren får jeg bare opp en veiviser som skal ha meg til å sette i medfølgende CD. Før kunne jeg legge til og slette sanger (men ikke lage spillelister), men nå finner maskina altså ikke spilleren.

Kan jeg bruke et hvilket som helst program altså? Det må ikke være et fra Creative?

Skrevet

Brukte alltid Windows Mediaplayer jeg, lagde en spilleliste der og en eller annen funksjon som "overfør til ekstern enhet"eller noe sånt. Men problemet her er kanskje at maskinen krever den cd'n sånn at du ikke får gjort noe annet?

Skrevet
På Creative sine nettsider kan du laste ned original programvare til mp3-spilleren din :)

Creative Support

I know. Eller, jeg har brukt nomadworld, da. Creative support det også. Har lastet ned ca fem forskjellige programmer/ting/whatever, og ingenting av det er det jeg er ute etter. For jeg vet ikke hva det er jeg skal ha. Organizer - lastet ned sikkert tre forskjellige, men de organiserer ikke en drit på mp3-spilleren min i alle fall.

Ah, småfrustrert.

Jeg skal ta en titt på de sidene. Takk for link :)

Skrevet (endret)

Hvis det er slik at du ikke får inn den dritt på spilleren. Og ikke ut heller, eller annen kontakt med den, virker det som om du behøver å laste inn driveren på ny.

Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...