Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hei dere Har et lite problem jeg her. For noen uker siden slo jeg og kjæresten min opp etter ett år med bare fryd og gammen. Vi elsker fortsatt hverandre, men saken var det at jeg var utrolig sjalu. Han liker å være sammen med andre jenter på byen og snakker ofte med de ellers. Det gikk greit i starten, men så følte jeg at det ble litt for mye "snakk". Jeg begynte å bli irritert på han, og snoket til og med på mobilen hans og pcn for å finne spor etter andre jenter (ja, sykt..). Da sa han at han ville ikke ha det sånn, for min del også. Så han foreslo ei pause på noen uker. Jeg nektet på det og ville heller slå opp, for i løpet av den pausa var jeg ganske sikker på at han kom til å rote med ei av disse jentene. Han gikk med på den. De siste ukene har vi vært sammen hver dag og oppført oss akkurat som da vi var i et parforhold. Dette forvirret meg litt, siden han sa at han ikke orket å være sammen med meg offesielt, men elsket meg likevel. Han ville ikke ha noen forpliktelser. Og nå har jeg hørt at han har vært utro mot meg mens vi var sammen, noe han selvfølgelig nekter på. Dette ble veldig langt og kjedelig, men; Hva synes dere jeg skal gjøre nå?
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg tenkte litt her at siden han ikke ønsket forpliktelser så er han dritt lei sjalusien din og alt annet "negativt" som henger over han i forholdet. Samtidig ser det ut til at han nyter ditt selskap siden dere oppfører dere som dere gjorde før bruddet. Ser egentlig ikke hva du er så sjalu for, som jente bør du vel vite at det er få jenter som har seksuell kontakt med guttevennene sine i hytt og gevær. Og jeg tror sjalusien har ødelagt forholdet deres. Han er nok glad i (kanskje også elsker) deg enda, men jeg vet hvordan det er å leve med ei sjalu jente og det er utrolig slitsomt, man må gå og tenke over hva man skal si for ikke si noe som kan bli tolket feil og det blir enkelt og greit slitsomt. For min del gikk jeg lei og sa det som det var. Har ikke hatt noe god kontakt med henne etterpå engang enda jeg savner det vi hadde. Men for å si det slik så kunne jeg gjerne vært fb'en hennes, for da hadde jeg sluppet forpliktelsene. Akkurat nå kjenner jeg meg veldig igjen i kjæresten dins reaksjoner
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, skjønner han jo på en måte veldig godt. Men så har det seg jo slik at han har vært utro mens vi var sammen, uten å si noe og nekte for det senere. Dette forandrer jo en hel del, og siden han ikke vil bli sammen med meg igjen, kan jeg jo ikke si så mye på det... dette er utrolig vanskelig. aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre.
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Husk å ikke tro på alt du hører da Angående at han ikke vil bli sammen må deg så må du nesten ta et valg om hva du selv vil videre. Om du vil ha han som fb, venn eller bryte all kontakt
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vil helt klart ikke ha han som fb, heller ikke venn og det høres så drastisk ut å bryte all kontakt, siden jeg elsker han..
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Høres ut som det er det eneste rette. Men jeg synes du bør være sikker i det du beskylder han for. Fordet om det sikkert ikke har noe å si for dere, så synes jeg ikke du bør påvirke hverken din eller hans fremtid basert på rykter. Men ja, det er drastisk å bryte all kontakt, men det er ofte det som må gjøres om man vil komme seg videre i livet
Jade Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Du bør jobbe med sjalusien din. Men du bør ikke finne deg i at dere skal være "sammen" uten at dere skal være sammen på ordentlig. Enten bør han forplikte seg, eller så får han være uten deg. Du blir bare såret ellers. Slik det er nå, kan han jo ligge med hvem han vil (går jeg utifra).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå