Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 oppgaven pop.online.no - Motta rapporterte feilen (0*800CCC0F):forbindelsen til serveren ble brutt. Hvis problemet fortsetter, må du kontakte serveradministratoren eller internettleverandøren (ISP) Dette skjedde etter at maskinen låste seg i dag.
Kykkelikokos Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Har du prøvd å starte maskinen på nytt? Bruker du et epostprogram? I såfall, hvilket?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Telenor har hatt kjempeproblemer med mailen sin i 2 uker nå. Veldig mange mailer har blitt borte eller kommet sterkt forsinket frem. Akkurat nå ser det ut som om hele serveren deres er nede, kommer ikke inn på e-postleser heller. Det påstås på online.no at de jobber med saken, men det har stått der lenge, lenge nå.
Flua Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Samma her........jeg får heller ikke til å motta/sende mail i kveld.....IRRITERENDE........men, vi må vel bare vente da.....
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Samma her........jeg får heller ikke til å motta/sende mail i kveld.....IRRITERENDE........men, vi må vel bare vente da..... Nå funket det igjen her. Men vær obs på at dere kan ha gått glipp av mange mailer de to siste ukene, jeg vet om mye som er sendt som ikke har kommet frem til meg. Her om dagen fikk jeg en som var fire dager forsinket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå