Gjest Lille meg_* Skrevet 5. oktober 2008 #1 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heisann, etter å ha hatt x antall encounters med mer eller mindre håpløse treff via barer, vennefester etc så tror jeg at jeg kunne tenke meg og lage meg en profil på nett et sted. Noen som vet om kjekke nettsteder for single? Kan godt være chatte steder og der man ikke kun løper etter det motsatte kjønn ;p Jeg fant et par sider, men de vil ha betaling med en gang for å kunne bruke sidene. Greit nok det, men jeg vil helst ikke betale for noe uten å kunne teste ut dette en stund og se om det er et miljø og sideoppsett som jeg liker. Noen som kan foreslå noen sider til meg? Har rett og slett ikke snøring på slikt, så det som kan virke som en selvfølgelighet at noen kjenner til.. vel, så gjør sikkert ikke jeg det. Alle forslag motaes med stor takknemlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 #2 Del Skrevet 5. oktober 2008 Liker best nettby til slikt jeg egentlig. Synes nettsamfunnene som åpenbart er laget for sjekking stort sett består av folk som ikke får seg noe, eller folk som vil ha av mange samtidig. For å si det slik ville jeg heller reist ut på byen og hatt det gøy enn "den ekslusive sjekkebula" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 5. oktober 2008 #3 Del Skrevet 5. oktober 2008 www.iflirt.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå