Gå til innhold

Åndenes makt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm, alltid vært mye kunder der de gangen jeg har vært innom. Dessuten så skal visstnok butikken flyttes ut av de lokalene pga rivning, så da er det vel litt rart at de evnt. prøver å trekke folk inn i en butikk som uansett snart skal flyttes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis lokalet/bygget uansett skal rives og de skal flytte snart, hvorfor fikk de noen til å komme for å rense for spøkelser i det lokalet de uansett ikke skal være særlig lenge i da?

Endret av Tanita
Skrevet

Går åndenes makt på både tvn og fem... For jeg tror jeg har sett det begge steder...

Skrevet
Hvis lokalet/bygget uansett skal rives og de skal flytte snart, hvorfor fikk de noen til å komme for å rense for spøkelser i det lokalet de uansett ikke skal være særlig lenge i da?

De tenkte på dem som skal bo i leilighetene som skal bygges der. Det var iallfall det som ble sagt i programmet. Dessuten så ville de gjerne ha det litt mer fredelig så lenge de selv skulle holde til der.

(usj...der ble det mye de/dem... :ler: )

Skrevet

Episoden i går var litt rar. Det var så mye av når de (som holdt til på Kjeller'n) fortalte, men ikke så mye av den klarsynte. Ikke stemte/ fant de vel ut av så mye heller..

Men bedre ble det i hvertfall.

Skrevet

Jeg synes episoden igår var litt kjedelig fordi åndene gikk jo bare over til den andre siden mens hun gikk rundt i huset og ikke etter at hun hadde snakket med de som eide huset. Jaja..

Skrevet
Jeg synes episoden igår var litt kjedelig fordi åndene gikk jo bare over til den andre siden mens hun gikk rundt i huset og ikke etter at hun hadde snakket med de som eide huset. Jaja..

Enig.

Men neste episode ser bra ut, eller småskummel.

• 9 måneder senere...
Skrevet

begynner det nye nå i høst elle??? :gjeiper: :popcorn:

Skrevet
begynner det nye nå i høst elle??? :gjeiper: :popcorn:

Jepp! Lurer på når det begynner...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jepp! Lurer på når det begynner...

I midten av oktober starter sesong 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...