HellCat Skrevet 4. november 2008 #21 Skrevet 4. november 2008 Hmm, alltid vært mye kunder der de gangen jeg har vært innom. Dessuten så skal visstnok butikken flyttes ut av de lokalene pga rivning, så da er det vel litt rart at de evnt. prøver å trekke folk inn i en butikk som uansett snart skal flyttes.
Gjest Tanita Skrevet 7. november 2008 #22 Skrevet 7. november 2008 (endret) Hvis lokalet/bygget uansett skal rives og de skal flytte snart, hvorfor fikk de noen til å komme for å rense for spøkelser i det lokalet de uansett ikke skal være særlig lenge i da? Endret 7. november 2008 av Tanita
Bobeline Skrevet 7. november 2008 #23 Skrevet 7. november 2008 Går åndenes makt på både tvn og fem... For jeg tror jeg har sett det begge steder...
Cata Skrevet 9. november 2008 #25 Skrevet 9. november 2008 Hvis lokalet/bygget uansett skal rives og de skal flytte snart, hvorfor fikk de noen til å komme for å rense for spøkelser i det lokalet de uansett ikke skal være særlig lenge i da? De tenkte på dem som skal bo i leilighetene som skal bygges der. Det var iallfall det som ble sagt i programmet. Dessuten så ville de gjerne ha det litt mer fredelig så lenge de selv skulle holde til der. (usj...der ble det mye de/dem... )
LoppeLise Skrevet 10. november 2008 #26 Skrevet 10. november 2008 Episoden i går var litt rar. Det var så mye av når de (som holdt til på Kjeller'n) fortalte, men ikke så mye av den klarsynte. Ikke stemte/ fant de vel ut av så mye heller.. Men bedre ble det i hvertfall.
MissStiles Skrevet 10. november 2008 #27 Skrevet 10. november 2008 Jeg synes episoden igår var litt kjedelig fordi åndene gikk jo bare over til den andre siden mens hun gikk rundt i huset og ikke etter at hun hadde snakket med de som eide huset. Jaja..
trulta_ Skrevet 10. november 2008 #28 Skrevet 10. november 2008 Jeg synes episoden igår var litt kjedelig fordi åndene gikk jo bare over til den andre siden mens hun gikk rundt i huset og ikke etter at hun hadde snakket med de som eide huset. Jaja.. Enig. Men neste episode ser bra ut, eller småskummel.
Wonders Skrevet 27. august 2009 #29 Skrevet 27. august 2009 begynner det nye nå i høst elle??? :gjeiper:
Wonders Skrevet 27. august 2009 #30 Skrevet 27. august 2009 her er denne, fra usa. http://www.youtube.com/watch?v=msLE17JErAA...C48&index=0
MissStiles Skrevet 27. august 2009 #31 Skrevet 27. august 2009 begynner det nye nå i høst elle??? :gjeiper: Jepp! Lurer på når det begynner...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. september 2009 #32 Skrevet 7. september 2009 Jepp! Lurer på når det begynner... I midten av oktober starter sesong 5.
trulta_ Skrevet 8. september 2009 #33 Skrevet 8. september 2009 Gleder meg! Samme folkene som er med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå