Gå til innhold

Åndenes makt...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må le litt av hun klarsynte Lilli Bendriss ikledd en hettejakke med skriften JOGGER og V.I.P (very important person..) OG høyhæla støvletter og dramatisk sminke.

Klarsynt = very important jogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at dagens episode var ganske så proff!!

Blir spennende å følge serien videre utover høsten. Ser Dere på den som går kl 20.30 på TVN da? Mitt liv blandt de døde? Utrolig! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Williams ja :jepp: Utrolig dame og veldig fascinerende også! Skikkelig flink og har mye omsorg for de menneskene hun har 'sceanser' (eller "readings" som det kalles) for.

Lilli Bendriss er flink men jo....hehe...hun har en litt....uhm dramatisk fremtoning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Williams ja :jepp: Utrolig dame og veldig fascinerende også! Skikkelig flink og har mye omsorg for de menneskene hun har 'sceanser' (eller "readings" som det kalles) for.

Lilli Bendriss er flink men jo....hehe...hun har en litt....uhm dramatisk fremtoning.

Hahaha.. ja, hun har det. En episode av fornemmelse for mord så var hun ute i skogen i pels... tenkte at det faktisk kunne blitt litt skummelt... jaktsesong og greier. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ida_*
Hahaha.. ja, hun har det. En episode av fornemmelse for mord så var hun ute i skogen i pels... tenkte at det faktisk kunne blitt litt skummelt... jaktsesong og greier. :ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Blir litt sånn nedsig å se på de norske klarsynte, rett etter programmet om Lisa Williams, hun er jo helt utrolig og får opp masse detaljer. De i Åndenes makt er mer uklare og diffuse i forklaringen sin.

Men men, er spennende å se at det kan spøke rundt om i de norske hjem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva handlet det om? Var det bra? Dårlig? Spennende? Skummelt?

En gammel skolebygning i Eidsvoll (?) som skulle bygges om til leiligheter og selges. Og de tror vel at det var en lærer/rektor som gikk igjen og lagde problemer for snekkerene.

Litt sånn Buhuuu feeling, men ikke så skummelt.

Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ække så skummelt, bare litt ekkelt.

Skulle ønske(og nå er jeg forsiktig m hva jeg ønsker meg) at det blir tatt opptak av noe slik at man ikke lenger flirte i soffa kroken.

Men det er jo enn slik at da er det ikke lenger underholdning, men dokumentar....For jeg vet disse åndene er i stand til mye mer enn å vise seg i øyekroken på en ukonsentrert kameramann eller lydteknikker. Smelle i dører eller bare rote litt i butikken over natten.

Enig?

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ække så skummelt, bare litt ekkelt.

Skulle ønske(og nå er jeg forsiktig m hva jeg ønsker meg) at det blir tatt opptak av noe slik at man ikke lenger flirte i soffa kroken.

Men det er jo enn slik at da er det ikke lenger underholdning, men dokumentar....For jeg vet disse åndene er i stand til mye mer enn å vise seg i øyekroken på en ukonsentrert kameramann eller lydteknikker. Smelle i dører eller bare rote litt i butikken over natten.

Enig?

Tja. De fleste er vel enige i at ånder ikke kan skade mennesker hvis det er det du mener.

Demoner og slikt er kanskje annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er hun Lisa Williams virkelig klarsynt? For jeg syns hun ikke engang trenger å blunke før hun vet "alt" om alle sammen og liksom finner de så "tilfeldig" på gata... Syns det ser litt skuespill ut, jeg.

Har mer tro på de klarsynte i Åndenes makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet åssen det funker,

og trokke " de fleste " vet hva ånder er i stand til å gjøre,

- om de ikke har sett det med egene øyne.

Fytti Rakker'n, og man glemmer det aldri, for det er så sykt!

Demoner der i mot, tør jeg ikke uttale meg om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Woop, I går var det episode fra nabolaget! vel, kanskje ikke akkuratt nabolaget, men har vært innom butikken det var snakk om( Teko-companiet i Drammen) flere ganger og bor ikke så langt unna selv. Skumle greier, blir mer og mer glad i dette programmet altså, tipp topp søndagsunderholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...