Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 I påvente av et skrivebord (som jeg endelig fikk i dag), har jeg brukt sovesofaen og stuebordet som arbeidsplass. Jeg oppdaget for noen dager siden at jeg hadde sølt rosa og turkis markeringstusj på det lekre, sandfargede sengesettet. Jeg sverget på å være mer forsiktig, men tror dere ikke jeg har greid å søle på det andre, like nye og lekre sengesettet (som heldigvis er plommefarget, så det synes ikke så godt)! Ja, jeg vet at jeg har vært uforsiktig, rett og slett dum. Jeg burde hatt et beskyttelseslaken jeg ikke var redd for over senga. Men nå som skaden har skjedd, hva gjør jeg? Kjørte dem på 60 grader i dag, men flekkene er nesten like ille. Vil en sånn flekkfjernings-spray virke? Eller har dere noen andre tips?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Stjålet fra forbrukerportalen: Tusj Gni forsiktig på flekken med en klut fuktet i sprit, eller dypp den i sprit som er varmet i vannbad. Tilsetning av litt såpe øker virkningen. Vask. Stoff som tåler bleking:Bruk hydrogenperoksydløsning, skyll eller vask til slutt.
J.K. Rowling Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Det lønner seg å ta flekkene før plagget blir vasket. Er plagget vasket med flekken på, sitter den mye bedre.
Gjest Gjest_Jack_* Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Ang. Turkis markeringstusj Hei, jeg bare lurte på hvor du fikk kjøpt den turkise markeringstusjen din? (Den du sølte ut) Jeg har vært på jakt etter en slik noen dager nå og begynner å bli litt desperat. Svar gjerne på [email protected]. Påforhånd hjertelig tusen takk. Jack I påvente av et skrivebord (som jeg endelig fikk i dag), har jeg brukt sovesofaen og stuebordet som arbeidsplass. Jeg oppdaget for noen dager siden at jeg hadde sølt rosa og turkis markeringstusj på det lekre, sandfargede sengesettet. Jeg sverget på å være mer forsiktig, men tror dere ikke jeg har greid å søle på det andre, like nye og lekre sengesettet (som heldigvis er plommefarget, så det synes ikke så godt)! Ja, jeg vet at jeg har vært uforsiktig, rett og slett dum. Jeg burde hatt et beskyttelseslaken jeg ikke var redd for over senga. Men nå som skaden har skjedd, hva gjør jeg? Kjørte dem på 60 grader i dag, men flekkene er nesten like ille. Vil en sånn flekkfjernings-spray virke? Eller har dere noen andre tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå