Gå til innhold

Når starter dere med julebaksten?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nissemor_*
Skrevet

Det er tidlig ja, men jeg må begynne å planlegge hva jeg skal bake allerede nå

Baker til 4 familier, så planlegging er alt...

Når starter dere opp?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vanligvis ikke pleid å starte før midten av desember, men starter nok i november akkurat i år siden vi venter barn i desember. :) Det går jo ganske fort å bake straks man er i gang, så rent personlig har jeg aldri hatt behov for å starte i god tid selv om vi alltid har pleid å ha relativt mye og variert julebakst.

Skrevet

Er det ikke greiest å bake når du vil og så fryse det til du trenger det.

Gjest Eurydike
Skrevet

Jeg baker siste uken før jul, tidligst. Kakene oppbevares i tette bokser, og jeg bruker meierismør i dem, så jeg synes de ikke kan oppbevares særlig mye lenger uten å tape seg i smak.

Formkake med frukt og nøtter som fryses ned baker jeg gjerne tidligere i desember, eller før det om det passer. Den kan ligge i fryseren i månedsvis om det trengs.

Skrevet

Baker i desember, det er en del av juleforberedelsene :)

Skrevet

Det er ikke hvert år jeg baker noe, men de årene jeg gjør det baker jeg i desember. Hvis jeg har mye å gjøre i tida frem mot jul baker jeg tidlig i måneden.

Skrevet

Pleier å bake julekaker 1-2 uker før Julaften ;)

Skrevet

Pleier alltid å ha noen sorter ferdig til vi skal tenne det første adventlyset. Sier verset og koser oss med nybakst og te + litt herlig kongerøkelse...

Skrevet

Jeg baker bare til nærmeste familie da, så jeg begynner tidligst 1.desember.

Skrevet

Jeg baker sist i november eller en av de første dagene i desember. Vi liker å kose oss med julebaksten i adventstiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...