Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å trene etter treningsvideo, og det passer best for meg om morgenen.

Det jeg da lurer på, burde jeg spise frokost før eller etter. Er det smart å trene om morgenen uten å ha spist noen ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde spise litegrann før trening, feks en yoghurt el.l., og så frokost etterpå. Trening på tom mage sender kroppen i alarmberedskap og får den til å holde ekstra hardt på reservene. Og det vil du vel ikke?! PLuss at du mest sannsynlig ikke vil orke å ta i skikkelig på tom mage, og dermed mister en del av treningseffekten.

Skrevet
Du burde spise litegrann før trening, feks en yoghurt el.l., og så frokost etterpå. Trening på tom mage sender kroppen i alarmberedskap og får den til å holde ekstra hardt på reservene. Og det vil du vel ikke?! PLuss at du mest sannsynlig ikke vil orke å ta i skikkelig på tom mage, og dermed mister en del av treningseffekten.

God ide med yoghurt:)

Takk for tipset:)

Skrevet

Banan er også godt og enkelt å spise før man trener!

Lykketil!

Skrevet (endret)

Har ikke klart å trene før dagen begynner på lenge, blir så utrolig trøtt resten av dagen, og det er lite gunstig når man er student :søvn:

Men frokost etter trening, dog bør du spise en liten ting før du begynner; frukt, banan, og en kopp kaffe kan være bra!

Endret av Kihn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...