Gjest TS Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg skal begynne å trene etter treningsvideo, og det passer best for meg om morgenen. Det jeg da lurer på, burde jeg spise frokost før eller etter. Er det smart å trene om morgenen uten å ha spist noen ting?
Belit Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Du burde spise litegrann før trening, feks en yoghurt el.l., og så frokost etterpå. Trening på tom mage sender kroppen i alarmberedskap og får den til å holde ekstra hardt på reservene. Og det vil du vel ikke?! PLuss at du mest sannsynlig ikke vil orke å ta i skikkelig på tom mage, og dermed mister en del av treningseffekten.
Gjest TS Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Du burde spise litegrann før trening, feks en yoghurt el.l., og så frokost etterpå. Trening på tom mage sender kroppen i alarmberedskap og får den til å holde ekstra hardt på reservene. Og det vil du vel ikke?! PLuss at du mest sannsynlig ikke vil orke å ta i skikkelig på tom mage, og dermed mister en del av treningseffekten. God ide med yoghurt:) Takk for tipset:)
Muffinsdilla Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Banan er også godt og enkelt å spise før man trener! Lykketil!
Kihn Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Har ikke klart å trene før dagen begynner på lenge, blir så utrolig trøtt resten av dagen, og det er lite gunstig når man er student :søvn: Men frokost etter trening, dog bør du spise en liten ting før du begynner; frukt, banan, og en kopp kaffe kan være bra! Endret 8. oktober 2008 av Kihn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå