Gå til innhold

Bryllupsforsikring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Ser at det har blitt mer "vanlig" med bryllupsforsikring nå.

Er det noen som hadde/skal ha dette?

Feks www.bryllupsforsikring.no

Det virker jo egentlig som en billig krone å invistere i tilfelle noe skulle gå galt, men vet likevel ikke om jeg ser behovet. Hmm :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke ha... Kjenner heller ingen som har hatt det. Ser ikke helt behovet...

Skrevet

Ser heller ikke behovet, og etter å ha lest vilkårene til en slik forsikring så vil jeg absolutt ikke anbefale noen det.

Den eneste grunnen jeg kunne se til å tegne en slik forsikring var dersom man har feks besteforeldre som er syke og det var fare for at de kunne falle fra tett inntil bryllupet, men forsikringen dekker kun dersom brud, brugdom eller foreldre som blir syk, og den som blir syk må også ha betalt 50 % av de erstatningsmessige kostnadene. Den dekker heller ikke ved de vanligste "eldresykdommene".

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Vi har vurdert å ha forsikring siden vi skal ha bryllupet en plass som kan være utsatt for uvær, og transporten av gjester (alle på en gang) inn til bryllupsstedet kan bli forhindret om været er for dårlig. Men vi har ikke bestemt oss helt.

Skrevet

Vi skal ikke ha slik forsikring og hvor ofte er det at det skjer noe galt. Det er likedan som slik kreftforsikring etc .. unødvendig og kun noe forsikringsselskapene har for å tjene penger på.

Bortkastet penger rett og slett.

Skrevet

Hmmm...jeg tror ikke vi kommer til å bruke penger på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...