Gå til innhold

Jeg HATER overraskelser

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane
Skrevet

Bare så det er sagt, dette er en ren "jeg er så bortskjemt men jeg er så frustrert" tråd.

Jeg har bursdag snart og kjæresten min har sagt at jeg ikke skal planlegge noe en lørdag i november. Allerede der ble jeg nysgjerrig. Han sa også at jeg burde passe på å "ikke dasse rundt" den dagen.

Jeg bor i Oslo, men kommer nordfra og har mange venner der. Jeg skulle logge meg på mailen min men gmail logga automatisk seg på hans. Der ser jeg en mail fra bestevenninna mi nordfra der det står noe som "takk for billetten, skal spandere en øl i gjengjeld:)" Nå vet jeg ikke om den fra fra han eller fra henne, jeg lukka vinduet kjapt da det ikke er min business.

Han vet jeg savner henne ofte, så enn om han har kjøpt flybillett til henne, eller kanskje til meg så jeg kan dra hjemover? Men vi har hatt sykt dårlig råd i det siste så ikke spør meg hvordan...

Han gliser hele tiden og sier at han aldri kan toppe den bursdagsgaven her.

Jeg vet at kjæresten min er helt fantastisk som gjør dette men jeg er så nysgjerrig at jeg snart hopper ut av skallet mitt. Vet at jeg bare kan lese mailen hans om jeg vil vite alt, men jeg er ikke så snikete. Enda iallefall...

IIIIK! Hva er det han planlegger??????

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet

og for dere gjester som hele tiden prøver å se alt på verste måte:

Han er 100% sikkert ikke utro med bestevenninna mi :gjeiper:

Gjest Betty89
Skrevet

Hun kommer nokk på besøk til deg en lørdag tenker jeg :)

Men nå må du ikke tenke mer på det slik at hele overraskelsen blir ødelagt :P

Gjest LanaLane
Skrevet

haha, jeg vet. Jeg prøver virkelig! Kan ikke noen bare forvirre meg? Gjerne si at de planlegger å melde oss på et swingerskurs eller noe....

Skrevet

Det er jo super overraskelse om han har fått venninnen din nedover! Blir helt supert!

Og bare for å ha sagt det, jeg hater overraskelser selv, MÅ bare vite alt :ler:

Skrevet
Gjerne si at de planlegger å melde oss på et swingerskurs eller noe....

Vil du virkelig det!?! ;)

(Unnskyld, klarte ikke å dy meg :sjenert: ...)

Gjest LanaLane
Skrevet

Haha, nei. Spør meg igjen når vi har vært gift i 30 år;)

Skrevet

Å, så snill han er da.. Jeg skulle ønske typen min gjorde det! Jeg savner også bestevenninna mi som bor laaaaaaaaaaaangt unna..

Skrevet

*Notere tips for fremtidige kjærsters bursdagsgaver*

Gjest LanaLane
Skrevet

Haha, nå føler jeg meg heldig.

Han sier han har kjøpt billett til henne, men så snur han og sier "eller sier jeg det bare fordi det er noe annet?"

Hun ringte meg i dag og var ganske rar og sa at hun tenker seg en tur til oslo i januar, spurte meg når jeg kom på besøk til henne og når jeg skulle hjem til jul.

Hihi, jeg har så snill kjæreste!

Men KANSKJE han fikk alle vennene mine til å spleise på billett til meg så vi drar opp sammen og det blir bursdagsfest?

Nei nå går jeg i surr :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...