Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Har du noen gang opplevd en reise som har vært skikkelig mislykket? Jeg har selv opplevd litt av hvert på selve reisen fra/til - streiker, uvær, kanselleringer og annet. Og en gang havnet jeg på flyet ved siden av en dame som var så overvektig at jeg ble klint inni veggen omtrent. Pinlig og ubehagelig for oss begge, og jeg turde i hvert fall ikke si fra til flyvertinnene at det ikke var plass pga hun var for tykk :gjeiper: Men selve reisemålene har jeg stort sett alltid vært fornøyd med. Sjelden havnet et sted jeg har blitt skikkelig skuffet over. Men en gang skulle en venn av meg spandere tur til London m. musical. Dette var før jeg hadde råd selv. Jeg hadde ikke høye forventninger, men da vi kom av toget så fant han et utrolig lurvete og skittent b&b, det "private" badet var på gangen, det krøp insekter på veggen, sengeteppet fullt av hår.. Toalettet lot seg ikke skylle ned.. søplekassa full av søppel fra forrige gjest.. og da vi kom på teateret var musikalen utsolgt. Da ville jeg heller se London Eye, så vi hoppet på sånn turistbuss. Den sto i trafikkork, og så var det noen veisperringer som gjorde at den kjørte en annen rute - dvs ikke forbi London Eye i det hele tatt. Men fikk sett den fra avstand da Dagen etter skulle vi hjem, etter å ha sett ca ingenting. Flyet kansellert, 6 timer å vente på flyplassen. Ser humoren i ettertid, men ikke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå