Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fredag startet en helg med masse morro sammen med lillesøster. Da var vi på MAMMA MIA Sing Along og var de eneste i salen som sang. vi satt og gaula og sang gjennom hele filmen. kjempe kult. Lørdag var vi først på Golden Dragon i oslo og koste oss med god mat. Så fortsatte vi kvelden i Oslo Spektrum på High School Musikal. Der fortsatte vi med syngingen fra kvelden før. Og der også virka det som vi var de eneste som sang i hvertfall nærmest oss. Men vi hadde det i hverfall morsomt med masse sang og spektakulære hopp og kjempe bra dans på isen. Kjempe bra koregrafi og musikken var jo som forventet siden både jeg og søstra mi elsker HSM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Del Skrevet 7. oktober 2008 i dag har jeg vært på intervju i drammen på barnehageressursen og grata persjonal. så nå er det bare å vente på oppdrag og kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 8. oktober 2008 #3 Del Skrevet 8. oktober 2008 i dag skal jeg på min første dixi samtale. kjempe spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2008 #4 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Lykke til med samtalen, virkelig! Så tøff du er, det krever masse mot! Edit: Ser forresten at dere gifter dere uka etter oss, gratulasjoner fra en julibrud til en annen Endret 8. oktober 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lykke til med samtalen, virkelig! Så tøff du er, det krever masse mot! Edit: Ser forresten at dere gifter dere uka etter oss, gratulasjoner fra en julibrud til en annen er ikke tøff. min kjære som har stilt ultimatum. jeg må ha hjelp elelr så går han. og da var valget enkelt. så koselig. gratulerer dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2008 #6 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vel, jeg syns så det er tøft gjort, okke som, jeg da Håper det går bra og at du får verdifull hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 8. oktober 2008 #7 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vel, jeg syns så det er tøft gjort, okke som, jeg da Håper det går bra og at du får verdifull hjelp! DA ER VI TO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 9. oktober 2008 #8 Del Skrevet 9. oktober 2008 møte i går ble kjempe bra. i dag har jeg vært på kurs. der sa de masse som vil være til hjelp i framtidig jobb i barnehage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå