Gå til innhold

Hvilken is er verdens beste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at Mövenpick sin Caramelita er bare helt sinnsykt fantastisk god, herlig is med karamellfyll og store karamellbiter! Får meg der og da til å glemme de fleste kjedelige problemene og sorgene, min bestevenn :D fås kjøpt på blant annet coop!

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg er plutselig blitt hellig overbevist om at Sandwich er verdens beste is. Liker det enkelt. :-)

Iser med peanøtter er jo også veeldig godt.. Nå tror jeg faktisk jeg må ut å kjøpe meg is!

Skrevet

Jeg liker veldig godt isen de selger på Cielo i Trondheim :) Både fløteisene og sorbetene (særlig blåbærsorbet... og dolce latte).

Gjest Gjest_Smarties_*
Skrevet

Cookie dough fra Ben & Jerrys... Ingen over, ingen ved siden.. :jepp:

Skrevet

er enig med trådstarter: caramelita!! namnam.. synes også hjemmelaget italiensk is er nyyydelig, cookie dough og for noen uker siden smakte jeg også Dream youghurt is med sjokolade og mint.. nammis!! smakte som frossen after eight.. :jepp:

Gjest StoreSky
Skrevet

Hjemmelaget sorbet is med kirsebærsmak! helst med kirsebær fra lake på toppen....

Skrevet
Hjemmelaget sorbet is med kirsebærsmak! helst med kirsebær fra lake på toppen....

ooooh jeg elsker kirsebær og sorbeter! Vil du dele oppskriften??

Skrevet
er enig med trådstarter: caramelita!! namnam.. synes også hjemmelaget italiensk is er nyyydelig, cookie dough og for noen uker siden smakte jeg også Dream youghurt is med sjokolade og mint.. nammis!! smakte som frossen after eight.. :jepp:

Åh, hvor får man kjøpt den? Jeg er mintjunkie deluxe... :sjenert:

Jeg er en enkel sjel og elsker krokanis. :jepp: Og den gamle giganten med jordbærøye i midten.

Skrevet
Cookie dough fra Ben & Jerrys... Ingen over, ingen ved siden.. :jepp:

Helt enig! Sykt god!

Særlig om man blander med den chocolate brownie isen i tillegg. :)

Skrevet
Åh, hvor får man kjøpt den? Jeg er mintjunkie deluxe... :sjenert:

Jeg er en enkel sjel og elsker krokanis. :jepp: Og den gamle giganten med jordbærøye i midten.

jeg kjøpte den på en Coop Mega butikk i Stavanger.. belive me: du vil eeeeelske den!! tror jeg må se om jeg finner den i morgen, fikk lyst på sjokomint is jeg nå.. hmmmm...

Skrevet

Ben&Jerry!

Orgasme på boks :gjeiper:

Gjest reisguide
Skrevet

Alt fra Carte d'or. Sælig om man går i iskrembutikker og får spesialkompoisjoner.... Ååååh, så namme....

Skrevet
jeg kjøpte den på en Coop Mega butikk i Stavanger.. belive me: du vil eeeeelske den!! tror jeg må se om jeg finner den i morgen, fikk lyst på sjokomint is jeg nå.. hmmmm...

De fleste coop butikker har de nye dream isene :)

Annonse
Skrevet

DREAM is med mint og sjokolade.. annen italiensk is og soft is=))=)

jeg elsker is! kunne spist det hver dag hadde det ikke vært for at akkurat sånn is er så himla dyrt.. og selvfølgelig ikke sunt ;)

Skrevet

:skratte:

beklager.... jeg kan ikke dy meg....

PENIS er den isen som får meg til å glemme alt annet!

:ler: :ler:

Skrevet
PENIS er den isen som får meg til å glemme alt annet!

:ler: :ler:

Tilbøyelig til å være enig med deg...

MEN for å være seriøs: Caramelita fra Mövenpick er suvernt god, men det er karamellisen fra Dream også. Cookies and Cream fra Haag'n'Daaz er også kjempegod - også laget jeg en panøttsjokoladesaus etter oppskrift fra nigella lawson i går, som sikkert får hva som helst til å bli godt! YUM!

Skrevet

Haagen Dazs Cookies and cream, men jeg har ikke smakt Ben&Jerry ennå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...