Nienna83 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har dilla på å bruke krølltang i håret for tiden. Sprayer som regel med en settingspray med hold før jeg krøller håret samt en kraftig spray etterpå. Likevel får jeg ikke krøllene til å sitte lenger enn et par timer. Jeg vil jo gjerne at de skal holde seg hele kvelden Hvilke produkter bruker dere når dere krøller håret for å få det til å sitte?
TiaMaria86 Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Det er en krem man kan bruke i håret for å få frem både naturlige krøller, og de man skaper med tang. Jeg husker ikke hva dette vidunderet heter, men det kan kjøpes på frisørsalonger. Koster visst kaka i følge det venninnen min sa den kvelden vi prøvde det ut, men det skal bare en liten dose til før det funker skikkelig! Og det holder både kvelden og dagen etterpå Og det fungerer også helt utrolig! Jeg har for eksempel helt flatt og glatt hår til daglig, uten tegn til krøller, men da jeg fikk det middelet i håret kom det både mye fall og småkrøller her og der, så se for deg hva dette gjør med ett allerede krøllet hår =) Prøv å snakke med de som jobber på salongen og forklar dem det jeg har sagt, så kanskje de skjønner hva du mener? Får kun kjøpt det på salonger bare så du vet det
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 er det noen som vet hva dette produktet heter?
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 det er bare frisører som sier at det kun fåes kjøpt hos frisørsalongten.. alt kan du vist kjøpe på nettet. jeg har redken sin shot tilpasset min hårtype.og min vennine som er frisør var så overraska at jeg fikk kjøpt de på nettet-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå