LukaFrost Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg blir ikke helt klok på hva som er forskjellen, men jeg trenger en blyant som er tørr/hard til å bruke rundt øynene. De myke smelter bare utover og gir meg pandaøyne. Ikke lekkert. Noen som kan anbefale et merke?
Gjest Gjest_Quirky_* Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Lancome har veldig gode kajaler, elsker min vannfaste crayon chol. Dior sine er heller ikke ille.
Parfumfreek Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Dette vil jeg også følge med på! Jeg bruker stort sett flytende, siden blyanter flyter utover.
Corrazy Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 ELSKER Urban Decay's 24/7 Glide on eye pencil. Påføringen er lett og silkemyk og den holder hele dagen. Ellers er jeg veldig glad i Make Up Store's kajaler. De er ikke like myke men holder hele dagen de og. Foretrekker disse foran eyelinere/våtlinere.
Jean Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Lancome har en uppskruvbar som sitter kanonbra, även BarryM har en uppskruvbar. Just nu kör jag med Niveas uppskruvbara som hör och häpna sitter minst lika bra som de andra två, men till ett billigare pris. Såhär målar jag inuti mina ögon med den och det sitter en hel dag trots att mina ögon rinner. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Parfumfreek Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Takk Da skal jeg teste noen av de som er nevnt her
Gjest LanaLane Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg digger Lancome sin, men Loreal har en skrubar en om økonomien er en et hinder. Men absolutt Lancome, sitter lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå