Gjest ParHansen Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vil gjerne slanke meg littegrann, ikke mye men litt. spesielt rundt magen og fjerne litt av "manne puppene" , og lårene. Jeg spiller fotball 3 ganger i uken, men det hjelper ikke. Har dere noen tips? jeg er 16 år, liten 169, veier omtrent 76-78 varierer. Jeg spiser ikke mange ganger til dagen, men det jeg spiser er jo ikke akuratt sunt... Sidder også inne på pc'en masse... Kan noen hjelpe meg? trenger ikke å gå ned så mye i kilo men magen/brystet og låret vil jeg bli slankere.. Jeg vil helst beholde min "gode" middag, alt jeg ber om.. ler.gif PS: jeg har Anstrengelse Astma hvis det hjelper med noe xD sorry for posta her og kropp og helse seksjonen, så ikke denne seksjonen før jeg allerede hadde postet på "Kropp og helse"
Beast Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Skriver det samme svaret her, jeg da. Det å spise sjelden veier ikke opp for å spise usunt, og ditt daglige kosthold kan lett være årsaken til din fysiske tilstand. På den annen side, så ville jeg aldri oppfordret en tenåring til å slanke seg, med mindre tenåringen allerede hadde fått sterk formaning fra lege om at dette var høyst nødvendig. Som regel vil man vokse seg til slik at "valpefettet" forsvinner og fordeler seg mer jevnt over kroppen. Dermed blir det eneste rådet jeg føler det er forsvarlig å gi deg det at du kvitter deg med din "gode" middag, og legger om til et sunt kosthold. Spis flere små måltider om dagen også kan du kanskje begynne med litt lett styrketrening, feks 20 sit-ups og 5 push-ups hver dag. Det er ikke veldig mye, men det vil kunne gi deg et godt grunnlag for å venne deg til å ha en daglig mosjonsrutine, noe som uansett ikke er dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå