Gjest -hopeless- Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 jeg vil ha han! vi har bare rota en gang på byen, holdt kontakt på sms og han la til meg på msn..og vi treftes ute på byen forrige uke, sånn helt på slutten, og kyssa litt og hadde det morro. Han er bare skjønn! Føler vi er på bølgelengde. Men jeg kjenner han jo ikke. Det er så typisk meg å være for mye på... jeg vil ikke skremme han bort. Men nå har jeg fått det for meg at det er han jeg vil ha. En random fyr på byen. Jeg vil ha han. Hvordan? skal jeg ikke sende melding, skal jeg... han hører jo ikke så mye fra seg at det gjør noe. æsj.. jeg er så dårlig på det her altså...!! sa jeg forresten, at jeg vil ha han?
S85 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Gjør noe super skummelt og send ham en melding, spør om han har lyst til å finne på noe, kan til og med være å ta en øl ute på byen. Eller så kan du konstruere et vorspiel og invitere ham, da er det ikke like skummelt for ham å komme, men husk at det ikke kan være med alle bestevenninnene dine, for det blir nok litt for skummelt og mye på en gang. Lykke til
Gjest TS Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Gjør noe super skummelt og send ham en melding, spør om han har lyst til å finne på noe, kan til og med være å ta en øl ute på byen. Eller så kan du konstruere et vorspiel og invitere ham, da er det ikke like skummelt for ham å komme, men husk at det ikke kan være med alle bestevenninnene dine, for det blir nok litt for skummelt og mye på en gang. Lykke til skummle greier altså! jeg vet at det høres helt tåpelig ut. men jeg er så lei av å brenne meg at... skulle ønske det fantes en trylleformel som gjorde at han sprang etter meg...altså du skjønner...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Da må du ikke være så pågående, la han melde deg. Gutter liker å jakte... Ikke la han få vte at du vil ha han, ikke før han er storm forelsket i deg
aline Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Da må du ikke være så pågående, la han melde deg. Gutter liker å jakte... Ikke la han få vte at du vil ha han, ikke før han er storm forelsket i deg Dette er så individuellt at det er umulig å si noe slikt. Jeg var råtøff i går, tok motet til meg med en jeg har hatt ett godt øye til en god stund, men av forskjellige årsaker ikke har tatt kontakt med. Før jeg gikk fra der vi begge var, skrev jeg privat mobilnummer bakpå visitkortet mitt, ga det til ham og sa "ring meg." med ett smil og dro. Han syntes det var superstas og strålte som ei sol. At menn liker å jakte er så, men jeg tror ikke det betyr at kvinnen er nødt til å leke vanskelig. Ærlighet er viktig, vil du ha ham, ta første initiativ til å finne på noe. Han kan få jakte videre etterpå. Det finnes mange forsiktige menn, som ikke vil pushe og dermed ikke tar første kontakten. Ikke fordi de ikke er interessert, men fordi de ikke vet om du er det. Jeg ville sendt en melding jeg om jeg var deg, takket blidt for sist og spurt om han hadde lyst til å være med å ta en kaffe en dag. (eller noe annet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå