Gjest Aurora Borealis Skrevet 4. oktober 2008 #1 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg skal for første gang pynte til jul hjemme hos meg selv i år. Gleder meg! Jeg har en del pynt i form av nisser, lys og slikt fra før, men juletre og juletrepynt har jeg aldri hatt. Valget faller på kunstig tre, blant annet på grunn av tendenser til allergi. Jeg har sett fine kunstige trær som jeg godt kan tenke meg. Men disse tynne puslete trærne som skriker KUNSTIG! KUNSTIG! KUNSTIG! vil jeg ikke ha. Hvor finner man litt ok kunstige trær som ikke koster meg juleribba? Jeg ser for meg å pynte treet litt stilfullt i rødt og gull. Har sett det hos andre og synes det er så fint. Jeg har ikke barn, så jeg tar meg friheten å skygge unna flettehjerter og hjemmelaget pynt for nå. Men hvor kan man finne ok juletrepynt som ikke koster så mye? Finnes det noen bra nettsteder? Tenker på kuler i rødt og gull, og litt glitter. Ikke flagg... Og så vil jeg gjerne ha sånne små lys som bare er lyspunkter innimellom grenene, ikke sånne store lys som ser ut som stearinlys. Noen som kan hjelpe en juleamatør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #2 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tipper Ikea er svaret på dine ønsker når de begynner med juletingene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mjau_* Skrevet 6. oktober 2008 #3 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da vi begynte med juletre for noen år siden, var Lidl min venn. De hadde rimelige og PENE juletrekuler i glass, og også noen søte trefigurer (typisk tysk juletrepynt). Etter noen år nå, har vi fått samlet opp mer enn nok juletrepynt. Vi kjøper for eksempel alltid en eller to nye pynteting når vi er på tur før jul. I fjor ble det minner fra julemarkedet i Liseberg, året før var det premier for vel overstått eksamen og suvernir fra Glasgowtur osv. Sånn sett består juletreet vårt mer og mer av minner, og ikke bare "pynt". Syns det er kos sånn, jeg. Så om du ikke har juletreet fullt i år, ikke stress. Du har mange år å samle på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. november 2008 #4 Del Skrevet 1. november 2008 Nå har julen kommet på Ikea, sikker på at du finner noe fint der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå