Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du er årsaken til at en du møter på nett, IKKE vil gi ut informasjon om seg selv og heller ikke bilde? Selv etter mange mnd med chat. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva tror du er årsaken til at en du møter på nett, IKKE vil gi ut informasjon om seg selv og heller ikke bilde? Selv etter mange mnd med chat. .

Personen vil forbli anonym...

Chatting på nettet er kun tidsfordriv for mange og de har ingen intensjoner om å møte folk "in real life"

Skrevet

Av alle jeg har chattet med i mitt liv, er det to som ikke viste bilde av seg. Det viste seg at begge var en smule overvektig og tydlig missfornøyd med seg selv.

Dæger'n. Der høres jeg ut som en nettdesperado, men tenkte bare å dele erfaring :ler:

Gjest Gjest_anny_*
Skrevet

Gift eller sambo er min første tanke.

Skrevet
Av alle jeg har chattet med i mitt liv, er det to som ikke viste bilde av seg. Det viste seg at begge var en smule overvektig og tydlig missfornøyd med seg selv.

Dæger'n. Der høres jeg ut som en nettdesperado, men tenkte bare å dele erfaring :ler:

Lvl 70 blood elf hunter! Men jeg liker jo ikke det spillet en gang :(

Skrevet

Opptatt, paranoid, eller tror at han taper på å vise utseendet sitt. Kan i verste fall være en du kjenner.

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg ha krevd å få se bilde av ham, ellers kan du jo true med å ringe politiet. ;)

Da tenker jeg han får fomlet fram noen disketter tenker jeg.

Skrevet
Hvis jeg var deg ville jeg ha krevd å få se bilde av ham, ellers kan du jo true med å ringe politiet. ;)

Da tenker jeg han får fomlet fram noen disketter tenker jeg.

Et bilde er uansett lite verdt. Han kan jo vise fram bildet av fetteren, broren eller en kompis. Eller han kan finne et tilfeldig bilde på nett.

Hvorfor man skulle true med politiet skjønner jeg ikke. Hun er da i kontakt med han frivillig.

Gjest Betty89
Skrevet

Han gir ikke ut informasjon fordi han er ikke den han påstår å være. Han er sikkert en gammel gris! *nøff*

Skrevet
Et bilde er uansett lite verdt. Han kan jo vise fram bildet av fetteren, broren eller en kompis. Eller han kan finne et tilfeldig bilde på nett.

Hvorfor man skulle true med politiet skjønner jeg ikke. Hun er da i kontakt med han frivillig.

Ja men du må jo se det morsomme i det.

Skrevet
Lvl 70 blood elf hunter! Men jeg liker jo ikke det spillet en gang :(

Hva har du røykt nå da Yme?

Skrevet

Det finnes mange gærninger på nett. Han er kanskje redd for at du er en av dem? Det er bedre å være tilbakeholden, enn å velte hele personalia-filen ut på nett.

Skrevet

TS: Er enig med de andre her..

Hadde selv kuttet ut å chatte med en jeg var interessert i dersom han ikke ville vise seg på cam... Bilder kan man jo ikke stple på...

Skrevet

hvis man bare skal chatte med personen, må man ha bilde? Syns det virker ganske smålig å skal kutte kontakten fordi han vil være anonym

Gjest Tigress
Skrevet

Min første tanke var at han var stygg...

Skrevet

Vi har snakket sammen i månedsvis på chat, og snakker om og møtes, jeg vil ikke møte han uten å ha sett han først. (noe jeg bare må stole på stemmer, har ikke cam.

Når jeg spør om bilde og hvorfor han ikke vil vise bilde .. sier han - "du skal få se snart .. " for deretter å bli borte fra chat i dagesvis ..

Skrevet

Hvis dere skal møtes, du nesten få kreve å få vite hvem han er. Jeg hadde aldri i livet truffet noen uten å vite fullt navn på forhånd. Jeg skulle også sett bilde, og ringt han opp på telefon (ringt nummeret som sto på telefonkatalogen.no) for å få bekreftet at han er den han sier han er. Videre hadde jeg hatt med meg en veninne (kanskje et par) når vi skulle treffes første gang, og treffes på en "offentlig" plass. Selvsagt hadde jeg googlet han intenst på forhånd :)

Gjest Purple Haze
Skrevet
Vi har snakket sammen i månedsvis på chat, og snakker om og møtes, jeg vil ikke møte han uten å ha sett han først. (noe jeg bare må stole på stemmer, har ikke cam.

Når jeg spør om bilde og hvorfor han ikke vil vise bilde .. sier han - "du skal få se snart .. " for deretter å bli borte fra chat i dagesvis ..

Det samme har jeg opplevd, og jeg ga meg ikke før jeg fikk se bilde. Etter mye om og men, fikk jeg omsider se et lite bilde på msn.

Og som jeg trodde, han var ugly as hell.....så ut som han kunne vært faren min, og så var han faktisk 4 år yngre enn meg.

Jeg satte hardt mot hardt. Sa at jeg går ikke på blind date, så det var enten å hoste opp bilde, eller glemme meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...