Gjest JGL Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hva tror du er årsaken til at en du møter på nett, IKKE vil gi ut informasjon om seg selv og heller ikke bilde? Selv etter mange mnd med chat. .
PoisonIvy Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Hva tror du er årsaken til at en du møter på nett, IKKE vil gi ut informasjon om seg selv og heller ikke bilde? Selv etter mange mnd med chat. . Personen vil forbli anonym... Chatting på nettet er kun tidsfordriv for mange og de har ingen intensjoner om å møte folk "in real life"
pittie Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Av alle jeg har chattet med i mitt liv, er det to som ikke viste bilde av seg. Det viste seg at begge var en smule overvektig og tydlig missfornøyd med seg selv. Dæger'n. Der høres jeg ut som en nettdesperado, men tenkte bare å dele erfaring
Gjest Gjest_anny_* Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Gift eller sambo er min første tanke.
Yme Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Av alle jeg har chattet med i mitt liv, er det to som ikke viste bilde av seg. Det viste seg at begge var en smule overvektig og tydlig missfornøyd med seg selv. Dæger'n. Der høres jeg ut som en nettdesperado, men tenkte bare å dele erfaring Lvl 70 blood elf hunter! Men jeg liker jo ikke det spillet en gang
Gjest men Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Opptatt, paranoid, eller tror at han taper på å vise utseendet sitt. Kan i verste fall være en du kjenner.
lakris Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Hvis jeg var deg ville jeg ha krevd å få se bilde av ham, ellers kan du jo true med å ringe politiet. Da tenker jeg han får fomlet fram noen disketter tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Hvis jeg var deg ville jeg ha krevd å få se bilde av ham, ellers kan du jo true med å ringe politiet. Da tenker jeg han får fomlet fram noen disketter tenker jeg. Et bilde er uansett lite verdt. Han kan jo vise fram bildet av fetteren, broren eller en kompis. Eller han kan finne et tilfeldig bilde på nett. Hvorfor man skulle true med politiet skjønner jeg ikke. Hun er da i kontakt med han frivillig.
Gjest Betty89 Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Han gir ikke ut informasjon fordi han er ikke den han påstår å være. Han er sikkert en gammel gris! *nøff*
lakris Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Et bilde er uansett lite verdt. Han kan jo vise fram bildet av fetteren, broren eller en kompis. Eller han kan finne et tilfeldig bilde på nett. Hvorfor man skulle true med politiet skjønner jeg ikke. Hun er da i kontakt med han frivillig. Ja men du må jo se det morsomme i det.
CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Lvl 70 blood elf hunter! Men jeg liker jo ikke det spillet en gang Hva har du røykt nå da Yme?
Jade Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Det finnes mange gærninger på nett. Han er kanskje redd for at du er en av dem? Det er bedre å være tilbakeholden, enn å velte hele personalia-filen ut på nett.
CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 TS: Er enig med de andre her.. Hadde selv kuttet ut å chatte med en jeg var interessert i dersom han ikke ville vise seg på cam... Bilder kan man jo ikke stple på...
Yme Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Hva har du røykt nå da Yme? http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/03/548993.html
Fortunatus Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 hvis man bare skal chatte med personen, må man ha bilde? Syns det virker ganske smålig å skal kutte kontakten fordi han vil være anonym
Gjest Tigress Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Min første tanke var at han var stygg...
Gjest JGL Skrevet 6. oktober 2008 #18 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har snakket sammen i månedsvis på chat, og snakker om og møtes, jeg vil ikke møte han uten å ha sett han først. (noe jeg bare må stole på stemmer, har ikke cam. Når jeg spør om bilde og hvorfor han ikke vil vise bilde .. sier han - "du skal få se snart .. " for deretter å bli borte fra chat i dagesvis ..
Jade Skrevet 6. oktober 2008 #19 Skrevet 6. oktober 2008 Hvis dere skal møtes, må du nesten få kreve å få vite hvem han er. Jeg hadde aldri i livet truffet noen uten å vite fullt navn på forhånd. Jeg skulle også sett bilde, og ringt han opp på telefon (ringt nummeret som sto på telefonkatalogen.no) for å få bekreftet at han er den han sier han er. Videre hadde jeg hatt med meg en veninne (kanskje et par) når vi skulle treffes første gang, og treffes på en "offentlig" plass. Selvsagt hadde jeg googlet han intenst på forhånd
Gjest Purple Haze Skrevet 6. oktober 2008 #20 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har snakket sammen i månedsvis på chat, og snakker om og møtes, jeg vil ikke møte han uten å ha sett han først. (noe jeg bare må stole på stemmer, har ikke cam. Når jeg spør om bilde og hvorfor han ikke vil vise bilde .. sier han - "du skal få se snart .. " for deretter å bli borte fra chat i dagesvis .. Det samme har jeg opplevd, og jeg ga meg ikke før jeg fikk se bilde. Etter mye om og men, fikk jeg omsider se et lite bilde på msn. Og som jeg trodde, han var ugly as hell.....så ut som han kunne vært faren min, og så var han faktisk 4 år yngre enn meg. Jeg satte hardt mot hardt. Sa at jeg går ikke på blind date, så det var enten å hoste opp bilde, eller glemme meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå