lakris Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Hvor dårlig gjort er det å gjøre det slutt over tlf kun fordi at den ene vil ha tungekyss, mens den andre ikke liker det? Det ville vært dårlig gjort. Men jeg kan ikke se for meg at dette er sakens kjerne. Jeg føler meg ganske sikker på at det er mer som ligger bak. Kyssingen har nok bare vært et påskudd, eller dråpen som fikk begeret til å renne over.
lakris Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
lakris Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
Gjest Aurora Borealis Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har spurt henne mange ganger. Hun er en jente som VILLE ha sagt hva som plaget henne om det var noe annet. Alt hun sier er dette med tungekyss. Det er ikke noe spess annet. Jeg er forresten ingen overstolt person som aldri ville ha innrømmet noen feil ved meg selv. Det kunne jeg godt gjøre. Jeg vet ikke om hun sier at det er slutt for å få meg til å forandre meg. Utpressing. Enkelte ting er vanskelige å si til en partner, så da velger man kanskje den enkle utveien og kommer med et påskudd. Uansett hvor godt du kjenner henne som ei som snakker villig vekk, så kan det hende det ligger noe dypere bak som du ikke får vite. Det kan jo også være at det er et forsøk på utpressing, som du sier. Men jeg tror helst at det er noe annet der som hun ikke vil si. Jeg kjenner jo verken henne eller deg, så dette kan jeg ikke vite noe om. Svaret mitt er mest utfra hva som ville vært fakta dersom jeg hadde gjort slutt på grunn av en tilsynelatende ubetydelig ting.
lakris Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Skulle gjerne hatt fleres synspunkter. Hadde det vært mangel på sex, da hadde jeg skjønt det. Men KUN tungekyss. Thats it. Er du helt sikker på det? Da virker jo dama litt rar.... Kansje like greit at det blir slutt. Svarte deg i den andre tråden også, at jeg tro det ligger noe mer bak. Kan ikke forestille meg at noen gjør det slutt for noe sånt. Spm: Hvorfor vil du ikke tungekysse?
lakris Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Vel, om hun liker det og du ikke, kan dere vel finne en middelvei? Om du absolutt ikke vil, så får du si farvel. Jeg tror fortsatt det ligger mer bak....
lakris Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
LukaFrost Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Er man gift gjør man det i alla fall ikke slutt pr telefon, men ansikt til ansikt.
CeeCee Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Det er så enkelt for deg å bare fortelle meg å si farvel. Eller finne en middelvei, skreiv jeg jo....
lakris Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
CeeCee Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Det er jo kun du som kan vurdere hvor mye du vil strekke deg. Om hun går om du ikke vil tungekysse, og du nekter å tungekysse, så er det jo bare slik. Enten går hun, eller så må du tungekysse. Så enkelt er det.. Desverre...
lakris Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
CeeCee Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Nei, jeg forstår henne ikke, men det betyr ikke at hun ikke føler så sterkt for dette... Du sier jo at du er skråsikker på at det ikke ligger noe annet bak, så da er det vel kun tungekyssingen da....
Jade Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 Etter min mening gjør man ikke slutt for noe så lite. Så det jeg tror: * Enten så er tungekyssing ekstremt viktig for henne (viktigere enn kjærlighet). * Eller så elsker hun deg ikke. * Eller så lyger hun; det er egentlig en annen grunn som er ekstremt vanskelig å fortelle deg (f.eks. utroskap, psykiske problemer, legning osv.)
CeeCee Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 Enig med Jade. Kanskje du Lakris ikke er klar for å innse det?
lakris Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
Jade Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 *forvirret* Er dere sammen igjen likevel, da? Siden du skriver "når hun kommer hjem"? Ellers er det jo en selvfølge at dere deler på oppvask og husarbeid når dere begge er i arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå