iss Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hvilken dynestr bruker dere andre til deres på halvannet år?? Vi har brukt den som er nest minst, husker ikke måla nå. Grunn til at jeg kom til å tenke på dette, var at vi var på Princess og så på gardinhøyde til rommet til jenta vår, og dama i butikken nevnte at de hadde samme stoff i dyne. Men dette var i den str over den vi har. Da kom jeg kanskje til å tenke på at den hun har er litt liten? Hun bruker den ikke nå fordi hun bare sparker den av, så hun sover i pose og med teppe løst i senga. Kanskje det ville fungert med en litt større dyne oppi der som hun kunne pakket seg inni? Den vi har i dag er nærmest ett lite lokk over henne og kanskje for liten???
Honey Bee Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en på snart 3 som fortsatt bruker 100x140,det er den som er nest minst?? Hun på 4 måtte ha voksen dyne da hun var 3...klagde på liten dyne,mye dyne oppi sprinkelsenga men hun koste seg
iss Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 80x100 er den vi har nå, og den er nest minst. Ser ut som jeg bør bytte til 100x140 da! jippi, da kan jeg matche gardiner og dyetrekk
monja Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Da vår lille var 1,5 år brukte han juniordyne (100x140) i sprinkelsenga.
Gjest Miley Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Vår brukte og juniordyne (100x140) i sprinkelsenga.
Grooo Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 M er over to år og har 80*100 dyne men har ikke hatt den i senga si på ukesvis fordi hun bruker den uansett ikke. Skal ikke, vil ikke, kan ikke, orker ikke, - nekter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå