Gjest Gjest_betta_* Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er en jente på 19, jeg er så jævelig ensom, trist og føler at jeg gir opp livet snart. Jeg har ikke noe liv føler jeg. Jeg hadde en gutt som var alt for meg og jeg elsker han over alt, nå holder vi på å prøve å få ordnet forholdet igjen etter vi var sammen tre år før dette. Jeg er glad for at han er villig til å gjøre det og han er så fantstisk, men jeg føler at det er ikke noen sjanse igjen nå, for det virker sånn på han. Han er virkelig mannen i mitt liv og jeg klarer ikke leve uten han ved min side, han får meg til å føle meg levende og bra. Men nå er det blitt litt sånn at jeg føler jeg ikke er god nok uansett hva jeg gjør og føler jeg kommer i siste rekke hele tiden... Alt, er jeg villig til å gjør for at det skal bli oss igjen. Men jeg tror ikke det holder og jeg er redd for å si hvs a jeg føler fordi han ikke liker grine jenter, men jeg har det virkelig ille! Føler meg ensom og trist og hjelpeløs.. Og tror livet er for hardt for meg for å si d rett ut. Hva faen skal jeg gjøre?? Jeg har problemer for tiden.. Jeg er så nede at jeg spyr når jeg tenker på det, jeg spyr på ordentlig! Hva kommer d av?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er en jente på 19, jeg er så jævelig ensom, trist og føler at jeg gir opp livet snart. Jeg har ikke noe liv føler jeg. Jeg hadde en gutt som var alt for meg og jeg elsker han over alt, nå holder vi på å prøve å få ordnet forholdet igjen etter vi var sammen tre år før dette. Jeg er glad for at han er villig til å gjøre det og han er så fantstisk, men jeg føler at det er ikke noen sjanse igjen nå, for det virker sånn på han. Han er virkelig mannen i mitt liv og jeg klarer ikke leve uten han ved min side, han får meg til å føle meg levende og bra. Men nå er det blitt litt sånn at jeg føler jeg ikke er god nok uansett hva jeg gjør og føler jeg kommer i siste rekke hele tiden... Alt, er jeg villig til å gjør for at det skal bli oss igjen. Men jeg tror ikke det holder og jeg er redd for å si hvs a jeg føler fordi han ikke liker grine jenter, men jeg har det virkelig ille! Føler meg ensom og trist og hjelpeløs.. Og tror livet er for hardt for meg for å si d rett ut. Hva faen skal jeg gjøre?? Jeg har problemer for tiden.. Jeg er så nede at jeg spyr når jeg tenker på det, jeg spyr på ordentlig! Hva kommer d av? Det er ikke lett det der. Jeg slet selv mye etter min første kjærlighet slo opp med meg. En ting som jeg synes du burde tenke over er: vil du la en gutt bestemme hvordan du føler deg. Jeg vet det er vanskelig, men vær sterk. Jeg synes ikke du skal tenke at verden er over om det ikke blir dere 2. Fordi at du kan ikke la en gutt bestemme om du skal være lykkelig eller ikke. "Du må elske deg selv før du kan elske" er noe jeg lever etter. er jo ikke sikkert du er enig, men er jo noe å tenke over. Grunnen til at du kaster opp, er fordi du er altfor stresset, og det er slik kroppen din reagerer. Kanskje du kan gå til legen, for å ha noen å prate med? Det hjelper alltid. Jeg vet ikke om jeg har hjulpet deg, men lykke til kjære deg:)
Prescence Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Hei kjære deg! Det er vondt å miste noen. Men som en som har vært igjennom det, skal du vite at du faktisk kan leve uten han. Vi jenter lar oss lure av våre egne følelser, til å tro at kun andre mennesker kan få fram de gode følelsene i oss, og at vi er avhengige av dem for å ha det bra. Det er ikke sant. Vi kan få fram de gode følelsene selv, uten hjelp utenfra. Du må bare forsøke å finne ut hvordan du kan ha det bra med deg selv! Det krever en del research, og at du går inn for å finne ut hvordan du har det best, med deg selv alene. Det er en viktig del av det å bli et selvstendig og lykkelig menneske. Hvis man tror at ens lykke er avhengig av andre og ikke har noe med en selv å gjøre, så tror jeg aldri man vil finne den. Men snakk med de rundt deg! Du skal ikke være så deprimert som du beskriver at du er. God klem til deg!
Jade Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Har du noen veninner eller familie du kan snakke med dette om? Jeg tror det vil hjelpe så mye mye bedre hvis har noen som kan trøste deg og klemme deg. Som kjenner deg litt bedre enn oss, og som i tillegg til trøst og råd, kan gi deg selskap og oppmuntring.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Har du noen veninner eller familie du kan snakke med dette om? Jeg tror det vil hjelpe så mye mye bedre hvis har noen som kan trøste deg og klemme deg. Som kjenner deg litt bedre enn oss, og som i tillegg til trøst og råd, kan gi deg selskap og oppmuntring. Dere er noen gode mennesker, er godt å høre oppmuntende ord fra noen. Har alltid vært en innesengt jente som liker å vise at jeg er tøffere enn jeg er, så vil ikke andre skal vite jeg er så lei meg og stesset som jeg er. Følte det var lettere å få det ut her. Takk
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er en jente på 19, jeg er så jævelig ensom, trist og føler at jeg gir opp livet snart. Jeg har ikke noe liv føler jeg. Jeg hadde en gutt som var alt for meg og jeg elsker han over alt, nå holder vi på å prøve å få ordnet forholdet igjen etter vi var sammen tre år før dette. Jeg er glad for at han er villig til å gjøre det og han er så fantstisk, men jeg føler at det er ikke noen sjanse igjen nå, for det virker sånn på han. Han er virkelig mannen i mitt liv og jeg klarer ikke leve uten han ved min side, han får meg til å føle meg levende og bra. Men nå er det blitt litt sånn at jeg føler jeg ikke er god nok uansett hva jeg gjør og føler jeg kommer i siste rekke hele tiden... Alt, er jeg villig til å gjør for at det skal bli oss igjen. Men jeg tror ikke det holder og jeg er redd for å si hvs a jeg føler fordi han ikke liker grine jenter, men jeg har det virkelig ille! Føler meg ensom og trist og hjelpeløs.. Og tror livet er for hardt for meg for å si d rett ut. Hva faen skal jeg gjøre?? Jeg har problemer for tiden.. Jeg er så nede at jeg spyr når jeg tenker på det, jeg spyr på ordentlig! Hva kommer d av? Du må ikke fokusere negativt på deg selv, sannsynligheten for at du tar feil ihht. hvordan andre betrakter deg er stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå