Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To simmer venter barn sammen, og jeg vil at de skal forlove seg og etterpå gifte seg. Men han er forlovet fra før, og da kommer det ikke opp forlovelse når jeg trykker på foreslå. Hvordan kan jeg bryte forlovelsen han har med den andre dama?

Takk for hjelp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men han har jo tydeligvis allerede vært utro! :lol: Kanskje han skal begynne å krangle med henne og slik?

Skrevet

ja, men utroskap rett forann ansiktet på forloveden slik hun ser det ;)

Skrevet

Tror det? Velge at han skal kysse den gravide dama, da klikker det for forloveden. Lenge siden jeg har spilt sims nå men..

Skrevet

Ja, så enkelt var det ja. :lol: Prøvde det.

Skrevet

Men å få en gammel mann til å ha sex med ei ung kvinne, er det mulig? Jeg får de ikke til å legge seg i samme seng. Altså, får mannen til å legge seg i senga og slappe av og rope på damen om å bli med. Så kommer hun, men så går hun ut av rommet igjen. Da sitter han og ler for seg selv! :lol! Noen sa til meg at det var mulig å bruke mannen til å få unger etter seg med ei ung ei om de ikke rakk å få noen.

Skrevet
Men å få en gammel mann til å ha sex med ei ung kvinne, er det mulig? Jeg får de ikke til å legge seg i samme seng. Altså, får mannen til å legge seg i senga og slappe av og rope på damen om å bli med. Så kommer hun, men så går hun ut av rommet igjen. Da sitter han og ler for seg selv! :lol! Noen sa til meg at det var mulig å bruke mannen til å få unger etter seg med ei ung ei om de ikke rakk å få noen.

Det skal fungere så lenge de har godt nok forhold (de må være ha sånt rødt hjerte som vel betyr "Den store kjærligheten" eller noe).

Skrevet
Forresten, vet du om noen juksekoder? ;)

kaching og motherlode (1000 eller 50 000 simoleoner eller hva det nå heter).

moveobjects on og moveobjects off (kan være kjekk hvis du ikke gidder å rydde :fnise:)

Skrevet

Jeg vet ikke engang hvordan jeg får opp cheating code vinduet engang. Er helt nybegynner. Veldig gøy da. :) Men nå har fire av mine simmer dødd og de to som er igjen blir aldri ordentlig interessert i hverandre. :sur:

Skrevet

Ctrl + Shift + C

Etter du har skrevet inn cheatet så trykker du enter

Du finner masse cheats hvis du googler "Sims 2 cheats" f.eks.

Skrevet

Supert! Skal jeg prøve! Leste at det var vanskelig å få til cheatingcodes med Windows Vista, men skal prøve! :) Tusen takk for tips!

Skrevet

Jeg har vista og pengekodene fungerer hvertfall. Har ikke prøvd så mange andre. Sims 2 er utrolig gøy, men er lett å bli hekta! hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...