*Enigma* Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg trenger forslag til restauranter jeg kan gå på når jeg er i Trondheim fra 16. til 19. oktober. De bør ikke være for dyre, men ha god mat og koselig atmosfære. Kan dessverre ikke spise pizza og pasta da jeg ikke tåler hvetemel, men er ellers tilnærmet altetende. Veldig glad i kinesisk, indisk og thai. Noen som kan komme med gode forslag? Har allerede søkt litt, men trenger litt flere forslag enn hva jeg kunne finne her inne fra før. Egon er ikke voldsomt interessant, bare for å ha nevnt det Har også sett på Old Dublin Steakhouse, noen som vet om maten der er god? Endret 4. oktober 2008 av *Enigma*
Gjest trondhjemmer Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg anbefaler Cafe Bangkok i Dronninngens gt. Jeg har vært mye i Thailand, og jeg tør påstå at det nesten ikke finnes en mer autentisk thai-restaurant i hele Norge. Alle som jobber der er thaier, og man får skikkelig thai-mat. Billig er det også. Man går opp til en luke, og bestiller og betaler. Maten blir så bragt til bordet når den er ferdig. Det er altså ingen "fin restaurant". Det er ikke spesielt fint der, og interiøret er veldig billig. Men det er allikevel en veldig koselig og hektisk stemning. Anbefales på det varmeste. En annen anbefaling: Den velrennommerte restauranten Credo serverer dagens kjøtt og dagens fisk i baren over restauranten tidlig på kvelden (husker ikke tidspunktene dessverre, men du kan jo ringe og undersøke). Her får man rimelig og kraftig veltilberedt mat til en ganske rimelig penge.
Gjest frulou Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Utrolig enig med gjest her. Fantastiske steder begge to. I tillegg finnes en grei indisk i Brattørgata, og der ligger også en vietnamesisk jeg har hørt bra ting om.
Synne-Marie Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Kina garden har god og rimelig mat. Bangkok café er også en super plass.
*Enigma* Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for gode forslag Bangkok Café blir nok besøkt Noen som har vært på Dråpen og spist der? Ser jo av menyen at det ikke er direkte billig, selv om det heller ikke er avskrekkende dyrt. Hvordan er maten, og hvordan er stemningen der? Jadab (den indiske i Brattørgata) så jo ikke så dum ut. Flere forslag? Er også veldig glad i meksikansk mat, noen bra meksikanske restauranter som ligger sentralt? Jeg kommer til å bo i Kongens gate/Prinsens gate.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Restuaranten "Grønn pepper" har meksikansk mat. Har spist der flere ganger, kjempe god mat! Den ligger i Fjordgata, finner adressen på nettet. Druen har jeg dessverre ingen kjennskap til.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Dråpen mener jeg, den har jeg dessverre ingen kjennskap til. (går litt fort på tastaturet og tregt i hodet:))
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Restuaranten "Grønn pepper" har meksikansk mat. Har spist der flere ganger, kjempe god mat! Den ligger i Fjordgata, finner adressen på nettet. Druen har jeg dessverre ingen kjennskap til. Det er jeg HELT enig i! De har SÅ god mat der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå