Angelida Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 De er 12 uker nå. Har ikke hørt de male før denne uka. Og som de maler! Litt kos, så er det nesten som det durer i veggene! Stas synes vi da
Gjest sussifan Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 skikkelig kos med katter som trives:) har selv ei som det gikk lenge før hun begynte å gi noe lyd fra seg. var vel rundt 16 uker når vi fikk henne. levd som utekatt sammen med broren og moren.ble funnet med broren sin da moren døde. stakkarene måtte klare seg en god stund før noen kom til hjelp. det har tydfelig satt dype spor i henne. det tok laang tid før hun ble ok trygg på oss. ikke 100% enda vi gjør vår best forat hun skal tørre å vise full tillitt til oss. det går litt opp og ned, ikke alltid like godt å forstå seg på henne.. men vi er ufattelig glad i henne fordet, snakker masse til henne, koser så mye vi får lov:) hun er jo så søt og holder seg lita, enda hun er godt over året (født rundt juni 07)
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Bare vent, etterhvert blir det plagsomt Har selv tre katter her, og to av disse er store malere.. Han ene hører man godt om han ligger i nærheten mens han største av de kan ligge på gulvet og nesten overdøve tv'en, han er helt ekstrem til tider hehe..
Puma Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Min pus er 10 år, og han maler bare jeg ser på han. Det er så høyt at jeg må skru opp lyden på TV'n, når han setter igang. Jeg synes det er koselig. Jeg kjenner at jeg slapper av så mye bedre, når han legger seg på brystkassa mi, og bare durer ivei. Minusen er at han er såpass stor, at når han skal kose, så ser jeg bare han, og ikke TV'n! For selvfølgelig skal han ligge nærmest mulig ansiktet. Og helst bare stirre meg inn i øynene, og lage "go'øyer".
Angelida Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2008 Bare vent, etterhvert blir det plagsomt Har selv tre katter her, og to av disse er store malere.. Han ene hører man godt om han ligger i nærheten mens han største av de kan ligge på gulvet og nesten overdøve tv'en, han er helt ekstrem til tider hehe.. Jøss! Er det mulig? Stas enn så lenge i allefall
Angelida Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2008 Min pus er 10 år, og han maler bare jeg ser på han. Det er så høyt at jeg må skru opp lyden på TV'n, når han setter igang. Jeg synes det er koselig. Jeg kjenner at jeg slapper av så mye bedre, når han legger seg på brystkassa mi, og bare durer ivei. Minusen er at han er såpass stor, at når han skal kose, så ser jeg bare han, og ikke TV'n! For selvfølgelig skal han ligge nærmest mulig ansiktet. Og helst bare stirre meg inn i øynene, og lage "go'øyer". *Ler*!!! Morsomt å høre på historiene deres!
Gjest Tanita Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Min ligger på fanget mitt nå og maler...
Bloodless Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Så koselig. :rødme: Begge mine er kosegriser, og maler så det durer. Det kan være litt plagsomt noen ganger, for Amélie sikler noe sinnsykt når hun er kjempekosete. Står og trør, mens hun maler, dytter ansiktet sitt i mitt, og sikler. Er utrolig søtt, men kunne klart meg uten sikkel overalt. Ofelia pleier å ligge i fanget og kose hver dag, hun ligger å ser på meg hvis jeg ikke koser hele tiden. "Kooooooos da!!" Også stryker hun labben over ansiktet mitt. :rødme: Har aldri opplevd at en katt har gjort det før.. Akkurat nå er de litt sure, for jeg tok med meg en vill kattunge fra dyrebeskyttelsen, i håp om å få han sosialisert.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Min pus er 10 år, og han maler bare jeg ser på han. Det er så høyt at jeg må skru opp lyden på TV'n, når han setter igang. Jeg synes det er koselig. Jeg kjenner at jeg slapper av så mye bedre, når han legger seg på brystkassa mi, og bare durer ivei. Minusen er at han er såpass stor, at når han skal kose, så ser jeg bare han, og ikke TV'n! For selvfølgelig skal han ligge nærmest mulig ansiktet. Og helst bare stirre meg inn i øynene, og lage "go'øyer". høres ut som en utrolig trygg katt med mye personlighet:) selv har mine katter (hatt to stk.) aldri likt å ligge oppå meg sånn. mye selskap ihvertfall!! Så koselig. :rødme: Begge mine er kosegriser, og maler så det durer. Det kan være litt plagsomt noen ganger, for Amélie sikler noe sinnsykt når hun er kjempekosete. Står og trør, mens hun maler, dytter ansiktet sitt i mitt, og sikler. Er utrolig søtt, men kunne klart meg uten sikkel overalt. Ofelia pleier å ligge i fanget og kose hver dag, hun ligger å ser på meg hvis jeg ikke koser hele tiden. "Kooooooos da!!" Også stryker hun labben over ansiktet mitt. :rødme: Har aldri opplevd at en katt har gjort det før.. Akkurat nå er de litt sure, for jeg tok med meg en vill kattunge fra dyrebeskyttelsen, i håp om å få han sosialisert. åå så skjønt!!!koselig å lese!katter er bare best...
muesli Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 åååh så koselig :D Min katt er begynnt å bli skikkelig kosen no, var ikkje det før, bare av og til. Nå kjem ho opp på fanget uten at eg må puse på ho og maler som bare det :D
Adila Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 min lille pusemor tråkker oss nesten ihjel for å få kos, hehe. Hvis hun våkner om natten begynner hun å massere oss i ansiktet og halsen mens hun maler for å få litt oppmerksomhet. Akkurat det kan være litt slitsomt Jeg har aldri hatt en så hengiven katt, hun er nesten litt _for_ godtroende. Men det er utrolig kos å få en kattenuss når man våkner om mårran også da
Puma Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Men det er utrolig kos å få en kattenuss når man våkner om mårran også da Hm...Kattenuss, hørtes koselig ut Jeg får bare kjærlighetsbitt jeg... Over nesen, på leggen og i tåa...
Angelida Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2008 åååh så koselig :D Min katt er begynnt å bli skikkelig kosen no, var ikkje det før, bare av og til. Nå kjem ho opp på fanget uten at eg må puse på ho og maler som bare det :D Hvor gammel er den da?
muesli Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 Hvor gammel er den da? litt usikker, den er ein tidligare "bakgårdskatt" min søster tok til seg. Men eg har hatt ho i rundt 4 år. Så eg vil anta 5 eller 6 år.
Adila Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Hm...Kattenuss, hørtes koselig ut Jeg får bare kjærlighetsbitt jeg... Over nesen, på leggen og i tåa... Kattenuss her er en våt snute som gnis mot kinnet og et par slikk, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå