Gjest fragment Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har lenge vært litt småinteressert i en fyr som jeg har jobbet sammen med. Han er veldig flott å se på, utrolig hyggelig og ikke minst omtenksom når jeg er sammen med ham. Han har inntil nylig vært opptatt, men vi har allikevel alltid hatt en god tone. Jeg har også oppfattet ham som litt flørtende, blant annet på en jobbfest vi hadde i sommer. Det har imidlertid ikke skjedd noe mellom oss. Han ble altså singel for en drøy måned siden, og jeg tenkte dermed å være litt frempå for å se om det kanskje kunne bli noe mellom oss. Vi har siden før sommeren hatt en løs avtale om å møtes for å spise pizza (altså veldig uformelt) som følge av et veddemål vi hadde. Derfor sendte jeg ham en melding da jeg fikk vite at han var blitt singel, og foreslo at vi skulle ta den pizzaen en dag. Han var umiddelbart veldig positiv til det, og vi ble halvveis enige om en kveld. Siden han bor i en naboby har han en times reisevei med toget, og pga. noe gruppearbeid på skolen den kvelden endte vi opp med å utsette det. Han skulle ha høstferie uken etter (denne uken vi er i nå), og foreslo at vi skulle møtes da. Jeg sendte ham en ny melding for et par dager siden, og han var nok en gang veldig åpen for å få til en middag, og foreslo et par dager. Fikk beskjed om at han skulle sende meg en melding når han visste hvilken kveld som passet best pga. han er opptatt med mye organisert trening. Jeg har siden da ikke hørt noe som helst. Det er akkurat som om han "glemmer" meg - helt til jeg eventuelt sender ham en melding. Da er han som nevnt kjempepositiv, med flørting og smilefjes osv. Han er verdens hyggeligste person når jeg møter ham, og jeg håper jo at han kun er distré og glemsk når jeg ikke hører noe fra ham. Men jeg har egentlig bestemt meg for ikke å ha noen forhåpninger så lenge han ikke klarer å ta initiativ til noe som helst. Samtidig tenker jeg at det ville være rart å hinte og antyde om noe mer når vi først har kontakt, for så å "ignorere" meg resten av tiden. Dette ble langt, men jeg har grublet litt på dette i det siste. Jeg er ikke forelsket i fyren, så jeg vil ikke ha noen problemer med å takle det dersom det skulle vise seg at han ikke vil noe mer. Men han interesserer meg allikevel litt, og jeg har i alle fall lyst å gjøre et forsøk. Noen tanker?
Gjest fragment Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 ...jada, jeg vet det er et klassisk "Liker han meg ikke?!"-innlegg, så forventer ikke så mange svar. Det var i det minste litt godt å få luftet det, enten noen har noen innspill eller ikke
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Det høres jo ut som at han kan være interessert. Vent litt og se hva som skjer. Han har tross alt ikke vært singel så lenge.
Gjest fragment Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, men samtidig er jeg usikker på om jeg egentlig gidder å bruke tid på en person som åpenbart ikke er så flink til å holde kontakten og ta initiativ. Når det er sagt kan det jo tenkes at dette eventuelt vil forandre seg dersom ting skulle bli mer seriøst. Ikke vet jeg.
Rosalie Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hadde ikke giddet å ta mer initiativ, ihvertfall. Sett deg på gjerdet og la det være en positiv overraskelse om han begynner å beile.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Man glemmer ikke å kontakte noen man virkelig ønsker å treffe.
Gjest fragment Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Man glemmer ikke å kontakte noen man virkelig ønsker å treffe. Nei, det er akkurat det. Derfor kommer jeg nok til å prøve å glemme ham for en stund, og se om han plutselig får et innfall og tar kontakt. Disse mannfolkene, altså...
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Du har jo gitt ham ballen fordi han skulle si ifra når han fant en dag som passet. Da syns jeg du skal rygge litt unna og faktisk vente Har du ikke hørt noe ut i neste uke (eller møter du han på jobben på mandag kanskje?), kan du jo gi et pip.
Gjest fragment Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Du har jo gitt ham ballen fordi han skulle si ifra når han fant en dag som passet. Da syns jeg du skal rygge litt unna og faktisk vente Har du ikke hørt noe ut i neste uke (eller møter du han på jobben på mandag kanskje?), kan du jo gi et pip. Jada, men han skulle sjekke om han kunne i går, og sende meg en melding når han visste. Den kom jo som sagt aldri. Jeg kommer ikke til å sende ham flere meldinger i nærmeste fremtid, for det blir nok oppfattet som litt masete. Vi jobber ikke sammen nå lenger, fordi vi begge (tilfeldigvis) flyttet til østlandet tidligere i høst pga. studier. Det er vel bare til å smøre seg med tålmodighet...
Gjest Mea Culpa Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Høres ikke ut som om han er så veldig interessert desverre. Får mer inntrykk av at han bare er høflig og ikke vil såre deg eller noe sånt. Hadde han vært virkelig interessert hadde han ikke glemt å kontakte deg!
Gjest fragment Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg vet det høres ut som om jeg nekter å innse det dersom han ikke skulle vise seg å være interessert, men jeg vil påstå at jeg normalt pleier å være flink til å tolke andre. Noen eksempler på hvorfor jeg ikke helt vil droppe tanken på denne gutten: - I sommer ringte han meg midt på natten en gang han var ute. Vi har aldri vært så nære venner at det ville vært naturlig dersom han ikke hadde noe annet i tankene. Dette var mens han fremdeles var sammen med kjæresten sin, men jeg vet at de har vært veldig mye av og på, og dette i tillegg var i slutten av forholdet deres. - En gang jeg sendte ham en melding bare for å høre hvordan han hadde det etter at han hadde flyttet, foreslo han helt uten videre at vi snart måtte møtes for å spise den nevnte pizzaen. - Da han og kjæresten slo opp nevnte jeg til ham at han måtte si ifra dersom han ikke fant seg ny leilighet og ikke hadde noe sted å bo. Da fikk jeg tilbake noe sånt som at han ikke trengte en slik unnskyldning for å spørre om det, med diverse smilefjes bak. Dette kan umulig tolkes på så veldig mange måter... - I sommer hadde vi som sagt jobbfest, og da var han som nevnt opptatt. Allikevel flørtet han litt, snakket mye med meg, og dro meg med ut på dansegulvet/spanderte drikke. Eh, ja. Det virker sikkert som om jeg sitter og prøver å overbevise meg selv om at han er kjempeinteressert, men jeg innser jo naturligvis at han sannsynligvis ikke er helt der. Men jeg nekter å tro at han gjør alt dette (med mer) uten at det i det minste finnes et lite fnugg av interesse fra hans side.
CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Kanksje han liker deg, men ikke er klar for et nytt forhold og senser at det er det du er ute etter? Derofor utsetter han å møte deg?
Gjest fragment Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 ...og der kom det en melding. Så får vi se om vi klarer å få til den fordømte middagen
vilja Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Få høre hvordann det går da- Liker lykkelige eventyr.
Gjest fragment Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, vi får da se. Det var i alle fall godt å omsider få den meldingen. Det tyder i det minste på at han har lyst å treffe meg, og det er da en start. Om det blir noe mer får heller tiden vise.
Gjest fragment Skrevet 18. oktober 2008 #16 Skrevet 18. oktober 2008 Middagen gikk veldig fint, og en halvtime etter at jeg hadde kommet hjem fikk jeg melding om at han syntes det var koselig og hadde lyst å gjøre det igjen senere. Så det er i alle fall en start
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå