Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har slitt med tørr og fet hud lenge! Trodde at problemet skulle bli mindre etter at jeg kjøpte det "nye" tre-trins settet fra clinique.. Men den kremen passer ikke meg, jeg får kviser av den og får enda fetere hun.. Tenkte jeg skulle bytte ut den kremen med en lettere krem fra clinique? Noen som vet om en som kan passe bedre for min hud?
Saeria Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg ville styrt unna clinique, jeg. Jeg har hatt akkurat samme problem som deg, og fikk god hjelp av exuviance sine produkter. Babor har også en q-10 krem som var veldig god for meg. I tillegg kan jeg anbefale å påføre litt jojobaolje under nattkremen. Jojobaolje er ikke en olje, men en flytende voks som hjelper med å balansere huden. Dette får en kjøpt på apoteket. Hvordan oppfører huden seg i løpet av dagen? Blir du blank? Har du problemer med små pustler (sånne små gule minikviser)? Er det bare det øverste laget av huden som er tørt? Eller har du tendenser til acne?
Gjest StoreSky Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 For meg funker apobase blå, kjøpt på apotektet, best på tørr vinterhud! Og vasker kun med vann og klut på kvelden/morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå