LukaFrost Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har prøvd mineralsminken til Bodyshop? Den kosta såvidt jeg vet ikke så mye som ID Minerals, så jeg vurderer å prøve.
Grønt blad Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg lurer også på dette. Så det i går, og ble nysgjerrig. Men hadde vært greit å høre andres erfaringer før jeg ev. kjøper selv.
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Henger meg på denne tråden jeg. Liker godt body shop, og hadde vært bra hvis jeg kunne ha handlet foundation der også!
Corrazy Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Den er helt grei. Fikk jenta i butikken til å lage en prøve til meg. Mulig jeg brukte litt lite, men syns ikke den dekket så veldig godt. Den er fin til sensitiv hud, og sånn sett et MYE bedre valg enn I.d., men til den prisen tror jeg jeg holder meg til Everyday Minerals. Kosten er fantastisk deilig og bør kanskje kjøpes uavhengig av hva du synes om resten av sminken. Synes ikke øyenskyggene var så intense eller holdbare som jeg liker, men prøvde dem kun på hånda. Personalet selv var visst veldig fornøyde.
Hilde Christina Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Skal teste denne i nov eller des, men av det jeg har hørt virker det ikke så lovende akkurat ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå