Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Vi lurer på hva vi skal ha under kjøkkenskapene. Har hvit moderne innredning med stålgrep og ekstra tykk (4cm) grå ensfarget benkeplate. Kom over Kitchen Board fra Fibo Trespo, dette er plater med "fliser" på. noen som har disse og kan komme med erfaring? Har kikket på baderomsplatene deres også for synes det var en del mer å velge i der, og man bør jo egentlig kunne bruke disse på kjøkkenet også.. Virker så lettvindt å sette opp noe slikt i stedenfor å flislegge - men ser de litt fake ut? Takk for tilbakemelding. Her er linker til de platene vi så på. Kikket på en prøve på Maxbo og dessverre så ikke de mørke avlange så fine ut som på bildet da det var litt struktur i de. > Fibo Trespo Kitchen Board > Fibo Trespo Veggpanel (til bad egentlig)
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Personlig ville jeg nok valgt ordinære fliser, det er faktisk ikke så vanskelig å legge, jeg greide det selv. Om du velger platene for baderom, vil jeg tippe at du får "fliser" som er litt blankere enn hva som er vanlig på kjøkken, men det spørs jo hvor moderne du vil ha det, og hvor glad du er i å vaske. Tipper blanke flater bak komfyren med stekesprut krever litt vasking. Ellers ville jeg vurdert glass eller plexiglass om jeg var deg. De kan du bestille som hele plater, ferdig utskåret etter mål.
Roxy Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Vi lurer på hva vi skal ha under kjøkkenskapene. Har hvit moderne innredning med stålgrep og ekstra tykk (4cm) grå ensfarget benkeplate. Kom over Kitchen Board fra Fibo Trespo, dette er plater med "fliser" på. noen som har disse og kan komme med erfaring? Har kikket på baderomsplatene deres også for synes det var en del mer å velge i der, og man bør jo egentlig kunne bruke disse på kjøkkenet også.. Virker så lettvindt å sette opp noe slikt i stedenfor å flislegge - men ser de litt fake ut? Takk for tilbakemelding. Her er linker til de platene vi så på. Kikket på en prøve på Maxbo og dessverre så ikke de mørke avlange så fine ut som på bildet da det var litt struktur i de. > Fibo Trespo Kitchen Board > Fibo Trespo Veggpanel (til bad egentlig) Syns den ideen var god jeg. Enkelt å sette opp og sikkert enda enklere og skifte hvis en skulle gå lei etter en stund. Kommer nok til og vurdere det samme selv.
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Syns den ideen var god jeg. Enkelt å sette opp og sikkert enda enklere og skifte hvis en skulle gå lei etter en stund. Kommer nok til og vurdere det samme selv. Vi også! Synes det er knallfint, og i tillegg så mye enklere å skifte når en blir lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå