Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #1 Del Skrevet 13. april 2002 -Øynene hans søker stadig mine. -Blikkene er lange. -Øynene er varme og glitrende. -Han stirrer på munnen min. -Smilet hans er ømt. -Stemmen hans blir grøtete. -Men han tar ikke noe videre initiativ. -Hva gjør jeg????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 13. april 2002 #2 Del Skrevet 13. april 2002 Du tar hånden hans og legger den og den andre rundt halsen hans....... Så kjysser du han!! hehehe D funker 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 13. april 2002 #3 Del Skrevet 13. april 2002 Hei! Det kan nok tenkes det..... Ellers er han en stor flørter..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #4 Del Skrevet 13. april 2002 Typen er nok på tuppa ja. Du må gjøre det samme som han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 13. april 2002 #5 Del Skrevet 13. april 2002 Hei. Gi han respons, og se hvor det bærer hen... Spennende det vel - - Enten er han en Don Juan, eller så ER han virkelig interessert i deg !!! Ett av to. Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #6 Del Skrevet 13. april 2002 Han er ingen Don Juan, han er herlig keitete. Men jeg er plaget med litt lav selvtillit, så jeg trenger litt mer bekreftelse før jeg tør å gi respons. Han er såååå fantastisk og jeg er sååå sjenert, har problemer med å tro at han virkelig liker lille meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #7 Del Skrevet 13. april 2002 Prøv å komme borti han. Med hånden eller beinet, det som føles naturlig. Hold blikket hans - bare et par sekunder mer enn det som er vanlig. Vær deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pes Skrevet 7. april 2003 #8 Del Skrevet 7. april 2003 Det du forteller, minner meg i grunn litt om meg selv.. Har det på samme måte, han viser samme oppførsel, men hva skal man tro? For min egen del, handler det om det som pleide være min beste venn... Han holdt på slik en stund, og til slutt hendte DET at vi kysset, men desverre ved en litt "fuktig"anledning... Og siden har det bare fortsatt. Med roting. I fylla, i snart ett år... Det ble bare slik at vi aldri nevnte det som skjedde, og nevner det aldri hver gang det skjer. Følelser og frykt for å innrømme hva man føler. Eller ikke føler. Jeg tør ikke bryte ut i frykt for å miste ham, men tør heller ikke fortelle at jeg vil ha ham som mer enn en venn. En ond sirkel med andre ord (som jeg forøvrig hadde satt pris på å få noen råd om hvordan jeg kan komme ut av..)!! Nå vet jeg jo ikke hvor godt du kjenner ham det gjelder, men det forandrer ikke saken... Mitt råd er: gjør for all del fremskritt, men gjør det ved riktig anledning! Og LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #9 Del Skrevet 10. april 2003 Kanskje det vil vekke han hvis du flørter med andre og viser at det finnes andre fisker i havet. Good luck! Menn er litt treige i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 10. april 2003 #10 Del Skrevet 10. april 2003 Signaler kan være vanskelige å tolke. kjenner du ham fra før, er han sånn til vanlig? Det høres ut som han er forelsket ja... Ta initiativet du da vel, om du vil ha ham! Er ikke sikkert han er typen til å ta initiativ. Dessuten om du prøver deg på andre, så kanskje han gir opp. Men hvem vet, kanskje det er konkurranse han vil ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 10. april 2003 #11 Del Skrevet 10. april 2003 Han er bare treig. Klin tel! Jeg er sånn jeg også Takk og pris at ikke menneskehetens videreførelse er avhengig av meg, sier jeg dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå