Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Skal på tur snart og jeg må ha bil inn til Gardermoen. Har parkert på dahlen parkering (like i nærheten) en gang før og det vil jeg ikke igjen. Måtte levere fra meg nøkkelen og det likte jeg ikke. Og har hørt flere historier om at de bruker bilene og sånn! Så det jeg lurte på, inne på OSL Gardermoen sine parkeringer så står de vel trygt? Da leverer man ikke fra seg nøkkelen og det er vel vakter som går rundt?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Bilen står helt trygt på OSL, men bulker, riper eller innbrudd kan skje hvor som helst. Man må ikke levere fra seg nøkklene.
AnetteR Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Skal på tur snart og jeg må ha bil inn til Gardermoen. Har parkert på dahlen parkering (like i nærheten) en gang før og det vil jeg ikke igjen. Måtte levere fra meg nøkkelen og det likte jeg ikke. Og har hørt flere historier om at de bruker bilene og sånn! Så det jeg lurte på, inne på OSL Gardermoen sine parkeringer så står de vel trygt? Da leverer man ikke fra seg nøkkelen og det er vel vakter som går rundt? Jeg har samme dårlige erfaring med Dahlen. Men det er en annen parkering som ligger litt lengre bort, forbi Dahlen. Lurer på om de heter Gardermoen Parkering eller noe slikt. Jeg har brukt disse flere ganger ved parkering i 1-2 uker, og er fornøyd. Er forøvrig også veldig fornøyd med OSL parkeringen. Men ovennevnte er billigere.
Gjest Løve66 Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Parkering på P4 og P5 på Gardermoen har omtrent samme pris som de som ligger litt lenger unna. Det går busser til/fra terminalen hvert kvarter. Fungerer veldig greit synes jeg, aldri hatt problemer og alltid funnet ledig plass.Mer info her.
lillesky Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg liker heller ikke de stedene der man må levere fra seg nøkkelen. Vi har brukt disse flere ganger. Da parkerer man bilen selv. Men det er sånn shuttle-buss. Kanskje det eneste minuset, uten at det har vært noe problem for oss.
Østlandet Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Parkering på P4 og P5 på Gardermoen har omtrent samme pris som de som ligger litt lenger unna. Det går busser til/fra terminalen hvert kvarter. Fungerer veldig greit synes jeg, aldri hatt problemer og alltid funnet ledig plass.Mer info her. Veldig enig i dette. Når jeg parkerer på G.moen på privat basis, så bruker jeg fra P2 og oppover (P3-P4..etc) Parkeringshuset er unødvendig dyrt. Bare gode erfaringer med det. Og skyttelbussen er grei nok. 2 eksemler. Positiv og negativ på G Moen. Etter å ha kommet hjem fra mange dager i utlandet oppdaget jeg at lyset hadde stått på i en lampe i kupeen og bilen var død. Ringte servicenummeret, som sto oppført i foldere på parkeringen og servicebil var der på 5 min og fikk fart i den igjen. Dette ingikk i parkeringsleien. En annen gang hadde jeg bestilt fra TT parkering. (Leverer bilen til TT, ved avgang og får den levert tilbake ved ankomst.) Da oppdaget jeg at bilen hadde gått flere mil ekstra. Hadde hørt noe om dette på forhånd og skrevet av teller. En stund senere oppdaget jeg også en liten bulk i skiltet. Ikke noe å snakke om. Men likevel... Aldri mer. Endret 4. oktober 2008 av Østlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå