Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Del Skrevet 4. oktober 2008 Husker du noen gamle reklamer som gikk på tv for flere år siden? Post gjerne link. Her er i hvertfall Japp-reklamen. Tror den er fra 90-tallet. Er han som dytter ned bilen. http://www.youtube.com/watch?v=DEE-ZlIh8U0 Også mentos Vet ikke om den versjonen har blitt vist i Norge Og en ganske morsom Pepsi-reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hehe, Japp-reklamen er bra. Jeg husker ingen gamle reklamer i farta, annet enn en Solo-reklame jeg syntes var så kul, kunne hele sangen og greier. Prøvde å lete etter den, men finner den ikke. Noen fler som husker den kanskje? Det var en fyr som sang noe sånn som dette (Ok, jeg var ung når denne reklamen gikk, så jeg fikk nok ikke med meg teksten helt riktig): You know I tried so hard to make you see that you are the one for me .... How could I be to ? so high, how could I be so low (solo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_rsa_* Skrevet 4. oktober 2008 #3 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tviler på at denne har blitt sendt på norsk tv, men den er helt fantastisk. En av de reklamene man kan se igjen og igjen, og oppdage nye små detaljer ved. En av mine absolutte favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå