Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 jeg er helt hekta på dette krydderet, og nå håper jeg at noen av kg's lesere også kjenner til dette krydderet. jeg har brukt å kjøpe det på obs lade, men nå har det vært tomt lenge. ikke bare-bare å finne rette vedkommende i den store butikken heller, for å høre om de kan bestille mer. noen som vet om andre som selger dette? har vært på rema lade og møllenberg, utra solsiden..
Malibulita Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har kjøpt det en gang på rema i trygvason, men det er lenge siden så vet ikke om de har det lenger. Den gangen sto det oppå den disken som har kylling, fisk, kjøtt og påsmurt mat.
Fat Sally Lee Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har dette krydderet stående urørt i skapet. Hva bruker du det på?
Malibulita Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg syns det er godt på kokte poteter, til feks stekt strimlet kjøtt.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har dette krydderet stående urørt i skapet. Hva bruker du det på? på tomat for eks, med olje og sitron. og noen salatblader til. forferdelig å tenke på at du har denne boksen stående, mens jeg leter fortvilt. får ta meg en tur til rema i trygvasons da. men det spørs, den har jo vært pusset opp, og kanskje fått nytt sortiment. snufs.
Fat Sally Lee Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg lover å begynne å bruke det nå Problemet er jo bare at hvis jeg får skikkelig smaken på det jeg også, så får jeg samme problemet som deg når boksen blir tom... (Kanskje du kan kontakte Black Boy direkte, og få tilsendt en pall, hvis det ikke har gått ut av produksjon, da...?)
Gjest Gjest_Snikleseren_* Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Dette krydderet er en sesongvare. Selges fra mai-juni til august i utvalgte butikker.* Er hekta. Har erstattet all dressing med dette krydderet. Sundt og godt! (*kilde: en kamerat på jobb sendte mail til black boy og spurte.)
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Dette krydderet er en sesongvare. Selges fra mai-juni til august i utvalgte butikker.* Er hekta. Har erstattet all dressing med dette krydderet. Sundt og godt! (*kilde: en kamerat på jobb sendte mail til black boy og spurte.) ånei, det kan ikke være sant!? hvordan skal jeg nå kunne spise grønnsakene mine? pliiiis, kom med gode kryddertips! jeg sendte også mail til black boy, og de sa ingenting om at det var sesongvare, sa bare "prøv en remabutikk"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå